تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین جلسه نیازسنجی ستاد انتخابات خوزستان برگزار شد
دومین جلسه ستاد انتخابات خوزستان‌ با موضوع نیازسنجی تمهیدات و امکانات شهرستان‌ها جهت بررسی نیازهای تدارکاتی انتخابات با حضور فرمانداران برگزار ‌شد
دومین جلسه ستاد انتخابات خوزستان‌ با موضوع نیازسنجی تمهیدات و امکانات شهرستان‌ها جهت بررسی نیازهای تدارکاتی انتخابات با حضور فرمانداران برگزار ‌شد.

دکتر علی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در این جلسه اظهارکرد: به تدریج در حال ورود به فرآیند انتخابات هستیم. لازم است از اکنون برای انجام کارهای پشتیبانی و تأمین نیازهای برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد.

وی ضمن تأکید بر تقویت ابعاد نظارتی توسط رؤسای حوزه‌های اجرایی انتخابیه استان خواهان اتخاذ تدابیر لازم امنیتی، برآورد صحیح نیازمندی‌ها، ملزومات و امکانات برگزاری انتخابات رقابتی و سالم شد و در انتها خواستار فراهم آوردن شرایط مساعد حضور گسترده آحاد واجدین شرایط رأی و کنشگران سیاسی اعم از جناح‌های سیاسی استان در این امر مهم شد.

همچنین در این مراسم جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، گفت: برای برنامه‌ریزی جهت خدمات رسانی به ستاد انتخابات شهرستان‌ها هر روز میزبان چند فرماندار می‌شویم و در مدت سه روز تمام نیازهای فرمانداری‌ها را بررسی و براساس آن امکانات لازم را در اختیار آنان قرار می‌دهیم.

همچنین فضل اله پور سرپرست اداره کل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات خوزستان، با اشاره به فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در چارچوب قانون احزاب و جمعیت‌ها بر ضرورت ممانعت از اقدامات تبلیغاتی گروه‌ها و احزاب فاقد مجوز که قصد دارند خارج از مقررات کمسیون ماده 10 احزاب فعالیت نمایند، تأکید کرد.

لازم به ذکر است که فرمانداران در این جلسه نقطه نظرات خود را در حضور معاونان استاندار مطرح کردند و هماهنگی‌های لازم جهت پیگیری از بخش مربوطه انجام شد.

در این جلسه به منظور ارتقاء سطح و بازآموزی دانش حرفه‌ای جهت هرچه با شکوه تر برگزار کردن انتخابات آتی مقرر شد که دوره‌های ادواری جهت آموزش مجریان انتخابات در شهرستان‌ها برگزار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار