تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ولایتی عنوان کرد:
ارائه 40 هزار مقاله در سال توسط اندیشمندان ایرانی
در قبل از انقلاب ۷۰۰ مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه شده و امروز در سال ۴۰ هزار مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه می‌شود
رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در قبل از انقلاب ۷۰۰ مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه شده و امروز در سال ۴۰ هزار مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه می‌شود.

علی اکبر ولایتی شب گذشته در نکوداشت مقام محمد رضا مخبر در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه قدر شورای انقلاب فرهنگی در کشور مجهول است، اظهار کرد: عملکرد ۱۱ ساله محمد رضا مخبر دزفولی به عنوان دبیر کل شورای انقلاب فرهنگی روند مثبت بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم شورای انقلاب فرهنگی در کشور افزود: در قبل از انقلاب کم‌تر از ۲۰۰ هزار دانشجو در کشور داشتیم و امروز ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند که نشان از توسعه دانشگاه‌ها در کشور دارد.

رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در شورای انقلاب فرهگی در دوره دبیر کلی مخبر دزفولی ۲ هزار مصوبه در شورای انقلاب فرهنگی صادر شده است.

وی با اشاره به جهت‌گیری‌ها در حوزه فرهنگ گفت: در قبل از انقلاب ۷۰۰ مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه شده و امروز در سال ۴۰ هزار مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار