تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار سردشت زیدون خبر داد:
اجرای طرح پاکسازی و نظافت عمومی در سردشت زیدون
طرح پاک‌سازی و نظافت عمومی با مشارکت مردم و مؤولان در شهر سردشت زیدون اجرا می‌شود
شهردار سردشت زیدون گفت: طرح پاک‌سازی و نظافت عمومی با مشارکت مردم و مؤولان در شهر سردشت زیدون اجرا می‌شود.

محسن زمان‌پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد پاک‌سازی و نظافت عمومی شهر که در بخشداری زیدون برگزار شد اظهار کرد: این طرح به‌منظور ارتقاء سطح سلامت و بهداشت و جلب مشارکت مردمی طی هفته آینده در کل سطح شهر سردشت زیدون اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: مشارکت مردم، دانش آموزان، معلمان، مربیان و مسؤولان و همچنین کسبه در این طرح باعث افزایش مشارکت اجتماعی و بهبود وضعیت بهداشتی شهر خواهد بود.

شهردار سردشت زیدون با تأکید بر لزوم بهبود و ارتقاء خدمات شهری در سطح معابر و محلات بیان کرد: فراهم آوردن محیط مناسب و زیبا با توجه به فرارسیدن ایام نوروزی از وظیفه شهرداری بوده و با مشارکت مردم اثرگذارتر است.
زمان‌پور تصریح کرد: نشست مشارکتی همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌ها در این طرح با هماهنگی، همکاری، تعامل و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پاکسازی و نظافت عمومی شهر افزود: لایروبی جوی‌ها، پاکسازی محلات، شست‌وشوی محلات، جمع‌آوری نخاله‌های شهری و نظافت کوچه‌ها از اقدامی است که در روز پاکسازی صورت خواهد گرفت.

شهردار سردشت زیدون خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و فرهنگ‌سازی در این طرح می‌تواند در زیباسازی و پاک‌سازی شهری و همچنین رعایت بهداشت محیط بسیار مؤثر باشد. 
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار