تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:
اخراج کارکنان بخش خدمات بیمارستان اندیمشک صحت ندارد
اخباری منتشر شده در فضای مجازی و در زمینه اخراج کارکنان بخش خدمات بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک، صحت ندارد
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: اخباری منتشر شده در فضای مجازی و در زمینه اخراج کارکنان بخش خدمات بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک، صحت ندارد.

سیما جمشیدی اظهار داشت: اندیمشک در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان دارای محرومیت گسترده است و به دلیل نقش مهم این شهرستان در حوزه جاده‌ای، باید بیش از گذشته نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان رفع شود.

وی افزود: طرح‌های گسترده‌ای در این زمینه طراحی و به اجرا می‌رسد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها رضایت شهروندان از خدمات حوزه بهداشت و درمان بیش از گذشته فراهم می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: شامگاه گذشته، یک خبر در فضای مجازی مبنی بر اخراج 35 نفر از کارکنان بخش خدماتی بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتشر شد که این خبر کذب بوده و صحت ندارد.

وی با اشاره به این که تمام اقدامات جذب و به کارگیری نیرو در واحدهای بهداشتی شهرستان اندیمشک باید با نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام شود، گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته و با حداقل حقوق، 75 نفر برای انجام خدمات مورد نیاز شهروندان در بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک جذب شده‌اند که این میزان بیشتر از نیاز شهرستان بوده و کارایی مورد نیاز را نیز کاهش داده بود.

جمشیدی بیان کرد: پس از آن  با نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز میزان افراد به کارگیری شده در بخش خدمات این واحد بهداشتی اندیمشک به 35 نفر کاهش یافت که این افراد نیز به صورت روزمزد و بدون داشتن قرارداد استخدامی خدمات مورد نیاز شهروندان را در بیمارستان امام علی (ع) انجام می‌دادند.

وی افزود: این جذب نیرو با توجه به کاهش حجم عملیات طرح‌های عمرانی در بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک کاهش یافته و به زودی با انتخاب پیمانکار جدید جذب نیرو مطابق با قوانین موجود در این حوزه، صورت می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، به زودی 14 نفر در بخش خدمات بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک و پس از طی مراحل قانونی جذب و  قرارداد استخدامی این نیروها ثبت می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار