تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۴۲۶۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر اطلاعات:خوزستان از امن‌ترین استان‌های کشور است
وزیر اطلاعات گفت: خوزستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در حاشیه بازدید رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا از کانون‌های ریزگرد در جنوب شرق اهواز در جمع مردم حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به امنیت کشور با وجود نزدیک بودن داعش به مرزهای استان خوزستان، گفت: الحمد‌الله وضعیت خوب است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر اطلاعات در خصوص علت حضور وی در سفر رییس‌جمهور، گفت: چون رییس من به خوزستان آمده است، من هم همراه ایشان به این استان آمدم.

در این بازدید وزیر اطلاعات در جمع مردمی که به بیان مشکلاتشان می‌پرداختند حضور یافت تا از نزدیک خواسته‌های آن‌ها را بشنود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
4
مطمئنی عزیزم ؟
از کی تا حالا ؟
پس چرا منزلتون رو نمیارید اهواز یا هرجای خوزستان ؟
خوزستانی
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
6
جناب آقای وزیر، از امنیت مردم در مناطقی مانند خشایار، کیان، سه راه خرمشهر، کمپلوی جنوبی، پردیس، شهرک برق و .... در اهواز اطلاع دارید؟؟ آیا اطلاع دارید که مردم بدلیل ترس از زورگیران و سارقان مسلح حتی در روز روشن نمی توانند با خیال آسوده بیرون از خانه بروند؟؟ آیا اطلاع دارید که نشنیدن صدای تیراندازی در اهواز ادر طی یک روز تقریبا محال شده است؟؟ آیا از فساد و رشوه خواری برخی ماموران انتظامی اطلاع دارید؟؟ آیا از وجود اراذل و اوباش که براحتی در خیابان های اهواز می چرخند و مزاحم نوامیس مردم می شوند اطلاع دارید؟؟ اگر اطلاع دارید پس چرا خوزستان را امن ترین استان کشور می دانید و اگر اطلاع ندارید که بنده به نمایندگی از مردم خوزستان آنها را خدمتتان عرض کردم و منتظر اقدام عملی شما و سایر نهادهای امنیتی و قضایی هستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
در حرف خوزستان گل و بلبل است ولی در عمل ...!!!؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار