تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست هم انديشی مديركل ورزش با روسای هيات‌های فوتبال استان برگزار شد
نشست هم انديشی مديركل ورزش و جوانان استان با روسای هيات های فوتبال خوزستان برگزار شد.
 نشست هم انديشی مديركل ورزش با روسای هيات‌های فوتبال استان برگزار شد
این نشست امروز با حضور افشين حيدری، مدير كل ورزش و جوانان استان و روسای هيات فوتبال شهرستان هان در محل ورزشگاه غدير برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عبدالكاظم طالقانی، رييس هيات فوتبال خوزستان و عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال گزارشی از عملكرد يك سال گذشته هيات اعم از مسابقات برگزار شده در رده هاي سنی مختلف كشوري و استاني، آمار فوتسال و فوتبال ساحلي آقايان و بانوان، دوره هاي آموزش مربيگري و داوري، فعاليت هاي فرهنگي، آمار بازيكنان دعوت شده به اردوهاي مختلف تيم ملي، تجهيز هيات فوتبال شهرستان ها و ... ارائه داد.

در ادامه نیز روساي هيات فوتبال شهرستان هاي اهواز، باوي، انديمشك، دزفول و ماهشهر به نمايندگي از ديگر هيات های شهرستانی در خصوص مشكلات و كمبودهایی چون نبود زمين چمن، آمبولانس، پزشكيار و نيروي انتظامي و همچنین كمبود سالن هاي ورزشي جهت برگزاری مسابقات فوتبال به صحبت پرداختند.

همچنین در ادامه این نشست، افشين حيدري، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از روساي هيات های فوتبال شهرستانی خواست كه در جلسه شورای ورزش شهرستان های  خود حضور فعال داشته باشند و به بيان مشكلات و راهكارهاي پيشنهادي براي برطرف كردن موانع موجود بر سر راه آن ها بپردازند و  تعامل خوبي با فرمانداری ها و شهرداری ها داشته باشند.

وي در ادامه با اشاره به علاقه و توجه ويژه دكتر شريعتي، استاندار خوزستان به مقوله ورزش و امور جوانان، گفت: با اتحاد و همدلی مي توان مشكلات و موانع پيش رو را تا حد بسیاری برطرف کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنين از تلاش هاي سيدخلف موسوی، شهردار كلانشهر اهواز جهت تخصيص بودجه و آغاز پروژه كلنگ زني احداث چمن و اماكن در مناطق محروم ملاشيه، عين ٢ و ... تشكر و قدرداني كرد.

وي همچنين خطاب به روسای هیات های شهرستانی، عنوان کرد: درب اداره كل ورزش و جوانان خوزستان هميشه به روي شما باز است و ما همواره از طرح ها و پيشنهادات شما جهت رشد ورزش و بعد فرهنگي در بين جوانان استقبال مي كنيم.

حیدری در حاشيه اين جلسه ابراز اميدواري كرد كه با بسيج همگاني كه اكنون به وجود آمده است، مشكلات استقلال خوزستان در آينده نزديك برطرف می شود تا اين تيم بتواند نماينده خوبي براي استان خوزستان و ايران در مسابقات آسياي باشد.

در پايان اين نشست نیز در مرحله سوم از تجهيز كردن هيات هاي فوتبال شهرستان ها، به هر يك از هيات ها يك دستگاه چمن زن و توپ هاي مسابقات فوتبال اهدا شد.
نشست هم انديشی مديركل ورزش با روسای هيات‌های فوتبال استان برگزار شد
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار