تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری خبر داد:
تامین تجهیزات مورد نیاز وزنه‌برداری خوزستان تا سال آینده
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که وزنه برداری استان مشکلات بسیاری از نظر سخت افزاری دارد، گفت: تا سال آینده تجهیزات بسیاری برای وزنه برداری استان خریداری خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که وزنه برداری استان مشکلات بسیاری از نظر سخت افزاری دارد، گفت: تا سال آینده تجهیزات بسیاری برای وزنه برداری استان خریداری خواهد شد.

افشین حیدری در حاشیه روز پایانی مسابقات لیگ وزنه برداری کشور که روز جمعه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وزنه برداری خوزستان مشکلات زیادی از نظر سخت افزاری دارد و من در چند روز گذشته طی صحبت هایی که با رییس هیات وزنه برداری خوزستان داشتم به او گفتم باید کاری انجام دهیم که تا 10 سال آینده وزنه برداری استان نیاز به امکانات نداشته باشد.

وی افزود: ما در راستای کمک به هیات وزنه برداری خوزستان، مبلغ 100 میلیون تومان به هیات پرداخت کردیم تا صرف خرید تجهیزات شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بحث خانه وزنه برداری نیز مطرح و جزو  پروژه های اولیه ای است که در آغاز برنامه ششم توسعه مدنظر قرار می گیرد.

وی بیان کرد: ان شاءالله بتوانیم با کمک پیشکسوتانی چون آقای کاظمی نژاد، قریشی، شمس، سیاه‌پور و همچنین رییس فدراسیون کاری کنیم که وزنه برداری خوزستان نیازمند نباشد. مطمئن باشید تا سال آینده تجهیزات بسیاری برای وزنه برداری استان خریداری می کنیم تا خیال رییس هیات نیز راحت باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار