تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان
پیکر نیروی عملیاتی برق مازندران در اهواز تشییع شد
پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان تشییع شد
پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران روز جمعه با حضور آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این کلانشهر تشییع شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوانان اهوازی حضور داشتند و با این نیروی فداکار وداع کردند.

خانواده طلبه شهید سید مرتضی شفیعی، از شهدای عملیات کربلای 4 نیز در آئین تشییع پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران حضور داشتند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این برنامه با گرامیداشت یاد شهید نصرالله امیرخانلو اظهار داشت: این شهید در راه خدمت به مردم جانش را تقدیم کرد و قطعا اجر شهدا را دارد.

آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در آئین تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران حضور داشت.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیکر نصرالله امیرخانلو نماز اقامه کرد و علو درجات را برای این هموطن مازندرانی خواستار شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران به زادگاهش منتقل شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار