تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۲۷۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدی مومنی: باید از الجزیره امتیاز بگیریم
باید تمرکز کنیم تا به حداقل امتیاز بازی با الجزیره هم که شده دست پیدا کنیم، چرا که به امتیاز این دیدار برای این که دست پر به اهواز برگردیم، نیاز داریم
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باید تمرکز کنیم تا به حداقل امتیاز بازی با الجزیره هم که شده دست پیدا کنیم، چرا که به امتیاز این دیدار برای این که دست پر به اهواز برگردیم، نیاز داریم.

مهدی مومنی در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با الجزیره امارات، اظهار کرد: تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان برای بازی با الجزیره آماده هستند.

وی بیان کرد: با توجه به آنالیزی که کادر فنی از الجزیره خواهد داشت، باید تمرکز کنیم تا به حداقل امتیاز این بازی هم که شده، دست پیدا کنیم چرا که به امتیاز این دیدار برای این که دست پر به اهواز برگردیم نیاز داریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر به حداقل امتیاز بازی با الجزیره دست پیدا کنیم، می‌توانیم به صعود از گروه‌مان هم امیدوار شویم.

وی عنوان کرد: باتوجه به برد خیلی خوبی که برابر الفتح کسب کردیم، بازیکنان از نظر روحی آماده هستند، ضمن این که همگی همدل هستیم و تمام تلاش‌مان این است که از بازی با الجزیره دست پر خارج شویم.

مومنی گفت: در این دیدار بازیکنان‌مان استرس بازی اول را ندارند و راحت‌تر هستند و ان‌شاءالله خوب تمرکز کنیم و نتیجه بگیریم. در کل بازی واقعا سختی داریم و باید برای نتیجه گرفتن بسیار تلاش کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تمام هدف ما صعود از گروه‌مان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار