تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی سامانه نوبت دهی مجازی در پایانه بار بندرامام
به منظور صرفه جویی در زمان ، سوخت و هزینه ها در پایانه بار بندر امام (ره) سامانه نوبت دهی مجازی در پایانه این بندر راه اندازی شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:به منظور صرفه جویی در زمان ، سوخت و هزینه ها در پایانه بار بندر امام (ره) سامانه نوبت دهی مجازی در پایانه این بندر راه اندازی شد.

مسعود مصدقی شنبه اظهار کرد: راه اندازی این سامانه موجب افزایش بهره وری در ناوگان حمل و نقل ، کاهش ترافیک جاده ای و جلوگیری از معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار بندر امام می شود.

وی با اشاره به رتبه دوم خوزستان در سال 94 در بخش حمل و نقل کالا در سطح کشور افزود: پایانه بار بندرامام (ره ) دومین پایانه استراتژیک کشور پس از بندر شهید رجایی در بندرعباس است که روزانه بیش از سه هزار و 500 کامیون وارد پایانه بار این بندر می شوند.

وی بندر امام خمینی را دومین بندر در اجرای این سامانه عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این سامانه رانندگان می توانند بدون حضور در پایانه و با ارسال پیامک برای بارگیری نوبت بگیرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با عنوان اینکه بندر امام(ره) دومین بندر ترانزیت و خروجی کشور است افزود: در11 ماه نخست امسال 15 میلیون و 406 هزار تن کالا از مبدا این بندر جابجا شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 4/9 درصد کاهش دارد.

مصدقی گفت: این میزان تناژ توسط 723 هزار سفر با ناوگان باری کشور انجام شد و این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال 5/3 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: عمده کالاهای جابجا شده از پایانه بار بندر امام (ره) شامل گندم ، ذرت ، سویا ، شکر ، شمش آهن ، و سیمان کیسه ای بود.

بندر امام خمینی(ره) یکی از بندرهای خوزستان با 34 اسکله فعال، بزرگترین بندر فعال در جنوب خوزستان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار