تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۴۲۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک واحد آلاینده صوتی در دزفول تعطیل شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از توقف فعالیت یک واحد آلاینده صوتی در این شهرستان خبر داد و گفت:فعالیت این واحد آلاینده صوتی با دستور قضایی متوقف شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از توقف فعالیت یک واحد آلاینده صوتی در این شهرستان خبر داد و گفت:فعالیت این واحد آلاینده صوتی با دستور قضایی متوقف شد.

فرهاد قلی نژاد روز شنبه افزود:فعالیت این واحد حمل و نقل و تخلیه بار در بافت مسکونی شهر دزفول موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بود که پس از شکوائیه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول با دستور قضایی تعطیل شد.

وی افزود:این واحد آلاینده صوتی بر خلاف قوانین و مقررات محیط زیست بدون اخذ مجوز از ارگان های متولی در منطقه مسکونی غرب دزفول مستقر شده بود که تردد کامیون ها موجب آلودگی صوتی و نارضایتی شهروندان شده بود.

قلی نژاد با بیان اینکه آلودگی صوتی نوعی از آلاینده های محیط زیست می باشد که تاثیر نامطلوبی بر سلامت انسان و محیط زیست دارد افزود:اداره حفاظت محیط زیست دزفول وفق رسالت قانونی خود با هرگونه استقرار واحدها و کارگاه های آلاینده و مزاحم که موجب سلب آرامش و آلودگی صوتی شده مخالف بوده و وفق قوانین و مقررات استقرار هر واحد و یا کارگاه نیازمند استعلام از سازمان حفاظت محیط زیست و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار