تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۴۲۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز:
برخورد خودرو با پایه برق در اهواز یک کشته بر جای گذاشت
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز، از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن چهار نفر بر اثر برخورد یک خودرو با پایه برق در این شهرستان خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از برخورد خودرو با پایه برق در جاده اهواز حمیدیه خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت پنج دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پس از خارج شدن از مسیر اصلی با پایه برق برخورد کرده و باعث واژگون شدن و مجروح شدن سرنشینان و فوت شدن یک زن حدودا ۴۵ ساله شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدومان را از خودروی حادثه دیده خارج کرده و به عوامل اورژانس ۱۱۵ مستقر در محل منتقل کردند.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت حادثه سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو اعلام شده است.

اتصالی برق خانه موجب دود گرفتگی شدید شد

وی در خصوص حادثه دیگر گفت: شب گذشته ساکنان منطقه کیانپارس با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در منزل مسکونی را گزارش دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز ادامه داد: تیم آتش نشانان مجهز به دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و سریعا و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با استفاده از دستگاه های مکنده دود ناشی از حریق را به منظور انجام عملیات ایمن به خارج از منزل هدایت کردند و ساکنین را از منزل خارج کردند.

حق شناس یادآور شد: در این حریق آتش نشانان پس از قطع برق از منبع اصلی با ورود به کانون حریق موفق به خاموش کردن آتش شدند و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری کردند.

وی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق از قسمت آشپزخانه تشخیص داده شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار