تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۴۲۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل پست خوزستان:
درخواست صدور شناسنامه در پست خوزستان امکانپذیر شد
طبق تفاهم با ثبت احوال استان در توافقی جدید درخواست صدور شناسنامه در ادارات پست سراسر خوزستان صورت می‌گیرد
خوزنیوز: مدیرکل پست خوزستان گفت: طبق تفاهم با ثبت احوال استان در توافقی جدید درخواست صدور شناسنامه در ادارات پست سراسر خوزستان صورت می‌گیرد.

مهران حموله امروز اظهار کرد: در راستای همکاری‌های گسترده اداره کل پست و ثبت احوال خوزستان و ارائه موفق خدمات نیابتی ثبت احوال توسط پست خدمت دیگری از این اداره کل وارد فهرست خدمات پست استان خوزستان شد.

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه جدید پست و ثبت احوال خوزستان، اداره کل پست استان خوزستان مسؤولیت «اخذ درخواست تعویض شناسنامه و صدور المثنی» را از متقاضیان عهده دار شده است.

مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: این خدمت جدید در تمامی ادارات پست شهرستان‌های استان ارائه می‌شود و شناسنامه‌های درخواستی نیز پس از صدور توسط پست در محل سکونت گیرندگان به آنان تحویل خواهد شد.

حموله ادامه داد: درخواست تعویض شناسنامه می‌تواند به یکی از دلایل رسیدن به 15 سال، مستعمل بودن شناسنامه، صدور احکام قضایی تغییر در شناسنامه و اعمال برخی تغییرات قانونی در شناسنامه و درخواست صدور المثنی به دلیل فقدان شناسنامه،خدشه و جعل و تعویض شناسنامه المثنی باشد.

مدیرکل پست خوزستان در پایان خاطرنشان  کرد: این خدمات از هفتم اسفندماه در تمامی ادارات پست خوزستان به متقاضیان ارائه خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار