تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۴۲۸۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وعده های رئیس جمهور برای مردم خوزستان تکراری است
نماینده اهواز با بیان اینکه دولت در استان خوزستان فقط وعده می دهد، گفت: بین حرف تا عمل فاصله زیاد است و وعده های رئیس جمهور برای مردم خوزستان تکراری است
نماینده اهواز با بیان اینکه دولت در استان خوزستان فقط وعده می دهد، گفت: بین حرف تا عمل فاصله زیاد است و وعده های رئیس جمهور برای مردم خوزستان تکراری است.

جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر حسن روحانی رئیس جمهور به خوزستان در پنج شنبه گذشته گفت: هدف این سفر بررسی میدانی آخرین وضعیت استان خوزستان و ارزیابی اقدامات انجام شده توسط دولت در راستای رفع مشکلات ناشی از افزایش پدیده ریزگردها بود و قرار بود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه ۲ سال پیش نیز دولت وعده هایی به استان خوزستان داده تا مشکل ریزگردها را رفع کند، گفت: مسئولین دولتی در سال ۹۳ وعده هایی دادند و حتی از اختصاص اعتبارات ویژه سخن گفتند اما این وعده ها محقق نشد و اعتبارات لازم تخصیص نیافت.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر رئیس جمهور باز وعده داده شد تا در مناطق گرد و خاک و ریزگردها، درختکاری و مارچ پاشی صورت گیرد، افزود: این وعده ها برای مردم استان تکراری است و بارها شاهد بیان این وعده ها بودیم اما هیچ کدام عملی و اجرایی نشد.

کاظم نسب تصریح کرد: تا زمانی که این قول ها محقق نشود، نمی توان به رفع مشکلات و بخصوص ریزگردها امیدوار بود. بلکه باید شاهد ادامه این روند بود.

وی با بیان اینکه خانم معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و حمید چیت چیان وزیر نیرو در جریان سفر رئیس جمهور به خوزستان حضور داشتند، افزود: متاسفانه اظهارات این مسئولین در خصوص حقآبه تالابها و آبگیری تالابها خلاف واقع بود و به همین دلیل نمایندگان استان اعتراض کرده و حتی مجید ناصری نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان و علی ساری نماینده اهواز جلسه شورای اداری استان خوزستان را ترک کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بر اساس گفته های این مسئولین تالاب هورالعظیم باید ۷۰ درصد آب داشته باشد و تالاب شادگان نیز آبگیری شده باشد که این ادعاها حقیقت ندارد.

کاظم نسب اضافه کرد: ما منتظر هستیم تا وعده های این مسئولین بخصوص رئیس جمهور اجرایی شود ضمن اینکه با توجه به تجربیات گذشته تاکید داریم که بین حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات استان منشاء داخلی دارد، افزود: باید تاسیسات و زیر ساخت های آب وبرق در استان کاملا عوض شود و با دادن امکانات روز از عقب ماندگی در استان جلوگیری شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اصلی استان انتقال آب از کارون و دز به دیگر استانهاست، افزود: وقتی با ندادن آب به زمین ها و مزارع، کشتزارهای استان به بیابان تبدیل شد، آن وقت نباید انتظار داشت مشکل استان بدون توجه به علت اصلی حل و فصل شود.

کاظم نسب تصریح کرد: تا زمانی که به مشکلات اصلی استان توجه نشود و به مسائل حاشیه ای و فرعی پرداخته شود، قطعا نباید انتظار داشت تا مشکلات رفع شود.
مرجع / اقتصادآنلاین
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
سلام

انشا .. شما هم به عنوان نماینده همچنان پیگیر باشید نه اینکه بعد از مدتی فراموش کنید
Amordad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
نمایندگان اهواز و خوزستان باید بطور جدی پیگیر تحقق وعده ها و حق مردم خوزستان باشند.همه دولتها به خوزستان جفا کردند ،همچنین پیگیر استیضاح وزیر نیرو باشند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
یه امکانات ترددخودروی اروندتوی استان دادن هرروز یه ترسی میدن به مردم.بابابزارین استفاده کنن ویه امتیازباشه برای کل استان.افرین به استاندارقبلی برای اجازه ترددش به کل استان و احسنت به استاندارجدید که مرخصی رو دوتا۱۵روز کردن.اگرقصدخدمت باشه مردم هم مسولین رودوست خواهندداشت
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
چرا شما اقای الباجی جلسه رو ترک نکردید.چرا پشتیبانی نکردید.فرصت طلایی اثبات مردمی بودنت رو از دست دادی.
:
:
:
آخرین اخبار