تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیح مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری درباره عدم حضور در جام فجر
مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری با اشاره به عدم حضور تیم بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی جام‌فجر، گفت:‌ اگر قرار بود تیم بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت کند، وزنه‌برداران باید دوباره اردو را ترک می‌کردند که سیستم تمرینی ما به هم می‌خورد
مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری با اشاره به عدم حضور تیم بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی جام‌فجر، گفت:‌ اگر قرار بود تیم بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت کند، وزنه‌برداران باید دوباره اردو را ترک می‌کردند که سیستم تمرینی ما به هم می‌خورد.

وحید ربیعی در خصوص حضورش در اهواز و نظارت بر کار وزنه‌برداران در هفته پایانی لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ‌وزنه‌برداران در وزن‌های بالا به رکوردهای بهتری دست پیدا کردند. تمام وزنه‌برداران آن‌طور که می‌خواستیم نتوانستند حرکت‌ها را انجام دهند ولی بیشتر آن‌ها در مسابقات خوب بودند و به نتیجه‌ای که مدنظرمان بود، ‌رسیدند.

وی افزود:‌ مرحله سوم اردوهای ما با رقابت‌های لیگ به پایان رسید. در سه مرحله اردویی که در این سه ماهه داشتیم، بازیکنان نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته‌اند ‌البته به آمادگی 100 درصدی نرسیده‌اند و هنوز کار دارند. ان‌شاءالله در ماه‌های باقی‌مانده تا مسابقات آسیایی بتوانند به رکوردهای بهتری دست پیدا کنند؛ همچنین ما کار سختی برای مسابقات جهانی سال آینده پیش رو داریم و امیدوارم وزنه‌برداران به رکوردهایی بالاتر از آن‌چه اکنون زده‌اند، برسند.

مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری در خصوص عدم حضور تیم‌ملی بزرگسالان در جام فجر نیز گفت: کادر فنی بزرگسالان و جوانان با یکدیگر به این توافق رسیدند که تیم جوانان و یک تیم منتخب از خوزستان در این رقابت‌ها شرکت کند که در شورای فنی نیز مطرح شد و آن‌ها هم موافقت کردند، چرا‌که اگر قرار بود تیم بزرگسالان شرکت کند، وزنه‌برداران باید دوباره اردو را ترک می‌کردند که سیستم تمرینی ما به هم می‌خورد و با توجه به این‌که  مسابقات آسیایی هم نزدیک است، قرار شد که تیم جوانان حضور پیدا کند.

وی در خصوص وضعیت بهداد سلیمی هم عنوان کرد: او پس از المپیک به‌تازگی تمرینات خود را شروع کرده است و با توجه به عِرقی که به تیم ذوب آهن داشت در هفته پایانی لیگ برتر وزنه زد. به هر حال او هنوز به آمادگی 100 درصدی نرسیده است و در حرکت یک ضرب کمی زانویش با مشکل مواجه شد و با یک وزنه سبک مسابقات را به پایان رساند.

ربیعی در خصوص کیانوش رستمی نیز گفت:‌ ‌او با تیم‌ملی تمرین نمی‌کند و تمرینات او را ندیده‌ام. بحث او به شورای فنی و ریاست فدراسیون بر می‌گردد و کادر فنی در جریان نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار