تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۴۲۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با همکاری کانون و آموزش و پرورش در حال برگزاری است
نمایشگاه هنرهای تجسمی"پرسش مهر" در بهبهان
نمایشگاه هنرهای تجسمی"پرسش مهر" در شهرستان بهبهان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در حال برگزاری است
خوزنیوز: نمایشگاه هنرهای تجسمی"پرسش مهر" در شهرستان بهبهان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

به گزارش خوزنیوز؛ نسرین بازیانی مسئول کانون شماره یک بهبهان با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی"پرسش مهر" با همکاری کانون و آموزش و پرورش در کانون شماره یک بهبهان بر پا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از سری مسابقات "پرسش مهر " اداره آموزش و پرورش است که در آن آثار هنرهای تجسمی دانش آموزان و اعضا کانون در قالب تابلوهای، رنگ‌روغن، مداد رنگ، پاستل، طراحی، کاریکاتور و نقاشی همگانی به معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

بازیانی با اشاره به این‌که در این نمایشگاه همچنین کارهای دستی دانش آموزان از جمله، سفالگری، معرق، سوخت نگار، جاجیم‌بافی و... نیز به نمایش گذاشته شده است یادآور شد: این نمایشگاه طبق تفاهم‌نامه‌ی همکاری متقابل بین کانون و اداره آموزش و پرورش بهبهان برپا شده است و تا 14 اسفندماه 1395 در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بهبهان جهت بازدید عموم مردم دایر است.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 60 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
:
:
:
آخرین اخبار