تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۸۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور خوزستان:
رفتارهای ترافیکی با طرح بهرفت بهبود می‌یابد
طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی «بهرفت» به عنوان یک برنامه ترویجی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و خطرات ترافیکی و جاده‌ای نقش بسزایی ایفا کند
رییس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی «بهرفت» به عنوان یک برنامه ترویجی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و خطرات ترافیکی و جاده‌ای نقش بسزایی ایفا کند.

سرگرد افشین مهرآفرین امروز اظهار کرد: امروزه شهرها و جاده‌ها با پدیده‌های ترافیک زیادی نظیر آلودگی صوتی، رانندگی مخاطره‌آمیز، افزایش خودروها، تصادفات و مرگ و میر بالای ناشی از آن مواجه هستند.

وی افزود: عرض خیابان‌های شهر تغییری نکرده اما تولید خودرو و میزان تردد آنها چند برابر شده و این مسأله نیاز به توجه جدی از طرف مردم و مسؤولان را دوچندان کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر در مورد ایجاد و ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت در ایام نوروز بیان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و افزایش حجم ترددهای خودروها در جاده‌های استان باید توجه بیشتری به رانندگی صحیح و ایمن و فرهنگ‌سازی برای آنها کرد.

مهرآفرین گفت: طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت) به عنوان یک برنامه ترویجی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و خطرات ترافیکی و جاده‌ای نقش بسزایی ایفا کند.

وی تصریح کرد: جوانان جمعیت هلال احمر با نگاه بشردوستانه در حوزه فعالیت‌های اجتماعی کارهای ماندگاری را انجام داده که طرح ملی «بهرفت» یکی از این خدمات مؤثر در جامعه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این طرح بر ضرورت فرهنگ‌سازی در راستای کاهش آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای و ترافیکی و ارتقاء سطح رانندگی تأکید شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار