تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت ا… حسن زاده :
زندان فرصتی اجباری برای تهذیب نفس است
خوزنیوز: امام جمعه موقت اهواز در بازديد از زندان سپیدار گفت: از افتخارات جمهوري اسلامي ايران است که محل نگهداري تبهکاران و مجرمان به محفل انس با قرآن تبديل شود.

به گزارش خوزنیوز؛ آيت‌الله حسن زاده ضمن بازديد از اندرزگاه‌ها و مدارس قرآني زندان سپیدار، با حضور در بين مددجويان قرآني گفت: انسان در زندگي با فراز و نشيب‌هاي زيادي روبروست که اين فراز و نشيب‌ها براي عده‌اي يکنواخت و براي عده‌اي ديگر درس عبرت و زندگي است و با يک لحظه دقت و مطالعه مي توان سرنوشت را تغيير داد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به واقعه عاشورا خاطرنشان كرد: واقعه عاشورا درس بزرگي براي مسلمانان است كه بدانند عمر زود گذر است و چگونه زيستن مهم است.

وي در ادامه خطاب به مددجويان گفت: هر شکست پلي است براي ترقي، بنابراين تلاش کنيد تا از فرصت‌هايي که مسوولان در زندان‌ها بوجود آورده‌اند نهايت استفاده را ببريد که خداوند توبه جواني که آلوده به گناه بوده و هوشيار شده را زود مي پذيرد.

آيت‌الله حسن زاده عمده ترين مشکل جامعه را بي توجهي به مسائل دانست و گفت: در بدو ورود به زندان سپیدار با فضاي معنوي ، دارالقرآن، گروه تواشيح مواجه شديم اين برنامه هاي فرهنگي تربيتي نکات آموزنده اي دارند که بايد به آنها توجه شود.

امام جمعه موقت اهواز تصريح کرد: از افتخارات جمهوري اسلامي ايران است که محل نگهداري تبهکاران و مجرمان به محفل انس با قرآن تبديل شود.

وي همچنين خطاب به مسوولان استان خوزستان گفت: استفاده از نيروهاي مستعد و ارزان زندان‌ها هم براي مددجويان و هم براي جامعه اثربخش است و ساير سازمانها بايد مسوولان زندانها را در اين مهم ياري دهند.

آيت‌الله حسن زاده تأکيد کرد: اگر زنداني در محيط زندان و پس از بازگشت مشغول به کار شود از مسائل و افکار شيطاني و برخوردهاي فيزيکي نيز فاصله مي گيرد و در نتيجه منبع درآمد خوبي براي ايشان و خانواده اش فراهم مي‌شود.

در ادامه با فرارسیدن زمان اذان ظهر نماز با شکوه جماعت به امام آيت‌الله حسن زاده در محوطه هواخوری اندرزگاه ۹ برگزار گردید.

در این مراسم از مددجویان فعال عرصه قرآنی نیز تقدیر بعمل آمد. ایشان در پایان این بازدید از ایگدر معاونت سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای خوزستان و مدیر زندان سپیدار و همکارانشان بابت ایجاد چنین فضای معنوی که در آن زندانیان می توانند به بازپروری خود بپردازند تقدیر و تشکر نمودند.
:
:
:
آخرین اخبار