تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر بهداشت غرب اهواز:
۷۰ پایگاه سلامت در حوزه غرب اهواز راه اندازی شده است
۷۰ پایگاه سلامت در حوزه غرب اهواز راه اندازی شده که میزان دسترسی مردم به حوزه سلامت افزایش پیدا کرده است
مدیر بهداشت غرب اهواز گفت: ۷۰ پایگاه سلامت در حوزه غرب اهواز راه اندازی شده که میزان دسترسی مردم به حوزه سلامت افزایش پیدا کرده است.

مهرداد شریفی صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای سلامت استان اظهار کرد: ۷۰ پایگاه سلامت در حوزه غرب اهواز راه اندازی شده که میزان دسترسی مردم به حوزه سلامت افزایش پیدا کرده است. مردم رضایت بسیاری دارند و تنها ایراد آنها به ما فضای فیزیکی است که نه در شأن آنها و نه حتی در شأن پرسنل ما است.

وی افزود: برای ساخت یک پایگاه به ۲۰۰ متر زمین نیاز داریم که قسمتی از پارک زردشت از سوی شهرداری به ما زمینی محول شده است ولی از شهرداری و مسئولان مسکن و شهرسازی تقاضا داریم تا زمینی را در منطقه کیانشهر به ما محول کنند.

آرش یلالی مدیر بهداشت شرق اهواز نیز در این جلسه بیان کرد: به ۴۱ قطعه زمین برای تملک نیاز داریم و از شهرداری و راه و شهرسازی تقاضای همکاری را داریم.

پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان هم گفت: هفته گذشته جلسه ستاد سفر مهمانان نوروزی را داشتیم که در آن جلسه ۱۵ مصوبه را تصویب کردیم. بحث راهیان نور هم مطرح بود و مقرر شد در هفته آینده جلسه ای به ریاست استاندار برگزار شود و یکی دیگر از مصوبات هم این بود که فرماندارانی که یادمان ها در حوزه آنها قرار دارد به صورت محلی تشکیل جلسات خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: در برخی از یادمان ها مثل فکه نیاز به آمبولانس داریم چون اگر فردی مصدوم شود در این مناطق نمی توان آنها را با خودروهای معمولی جابجا کرد.

کاظمی نژاد خطاب به مدیران بهداشت های غرب و شرق اهواز عنوان کرد: مکان های پیشنهادی را برای ساخت مراکز بهداشتی به ما اعلام کنید تا بررسی های لازم را انجام و بعد از آن واگذاری هم صورت بگیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار