تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهار آتش سوزی "برج" کیانپارس اهواز
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در برج تجاری کیانپارس، از مهار حریق در کمتر از 2 ساعت خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در برج تجاری کیانپارس، از مهار حریق در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

امیر نجفی ‌با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ در ساعت 11:14 دقیقه صبح امروز از سوی شهروندان خبر خروج دود از یکی از طبقات مجتمع تجاری – مسکونی "برج" واقع در کیانپارس خیابان چمران نبش 14 غربی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: ‌بلافاصله پس از اعلام این حادثه ماموران آتش‌نشانی علی‌رغم ترافیک سنگین با اعزام هفت دستگاه خودروی امداد و نجات، اطفاء حریق، تانکر آبرسان، پشتیبانی و خودروی نردبان به محل حادثه، تیم‌های اطفاء حریق، امداد و نجات، خودروی نردبان و تشک‌های نجات از سه ایستگاه همجوار در محل مستقر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حضور آتش‌نشانان سه دقیقه پس از اعلام آتش سوزی، گفت: به محض حضور فرمانده تیم عملیاتی در محل حادثه هم‌زمان با ایجاد 2 تیم عملیاتی، کنترل وضعیت و اجرای عملیات اطفاء حریق نسبت به تخلیه ایمن ساکنان مجتمع تجاری - مسکونی اقدام شد.

نجفی اظهار کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که حادثه از سیستم شوتینگ انتقال زباله در طبقه سوم این برج آغاز شده که به لطف خداوند و با فداکاری آتش‌نشانان، حریق در کانون آتش سوزی تشخیص، کنترل و مهار شد؛ همچنین از سرایت آتش به دیگر نقاط برج جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این حادثه هیچ‌گونه مصدوم یا تلفات جانی در بر نداشته است، افزود: عملیات اطفاء حریق در ساعت 13:01 دقیقه به اتمام رسید و اکنون علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی اهواز در دست بررسی است.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: شهروندان با رعایت اصول ایمنی در اماکن مسکونی و تجاری می‌توانند نقش مؤثری در کاهش بروز حوادث ایفا کنند. سازمان آتش نشانی اهواز در طول شبانه‌روز آماده ارائه مشاوره رایگان ایمنی به شهروندان است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
1
1
این آتش سوزی ها اصلا طبیعی نیست.
:
:
:
آخرین اخبار