تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
مرز شلمچه نیاز به پایانه ویژه ای برای اتباع خارجه دارد
از اداره کل پایانه ها تقاضا داریم تا در این مرز پایانه ویژه ای را برای اتباع خارجه در مرز شلمچه درنظر بگیرند که با مشکل مواجه نشویم
فرماندار خرمشهر گفت: از اداره کل پایانه ها تقاضا داریم تا در این مرز پایانه ویژه ای را برای اتباع خارجه در مرز شلمچه درنظر بگیرند که با مشکل مواجه نشویم.

ولی الله حیاتی روز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز خرمشهر برای تردد اتباع خارجه در ایام اربعین انتخاب شده از اداره کل پایانه ها تقاضا داریم تا در این مرز پایانه ویژه ای را برای اتباع خارجه در مرز شلمچه درنظر بگیرند که با مشکل مواجه نشویم و بتوانیم با حداقل ۱۰ تا ۱۲ گیت مستقل به خدمات رسانی به اتباع خارجی بپردازیم.

وی افزود: افزایش ظرفیت پارکینگ از ۵۰ هکتار به ۱۰۰ هکتار را نیز خواستاریم.

فرماندار خرمشهربیان کرد: اکثر کارها با متولیت سازمان منطقه آزاد اروند انجام می شود که تقاضا داریم تا مدیرعامل این سازمان یا لااقل معاونان وی در ستاد اربعین حسینی حضور داشته باشند.

مسعود مصدقی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در ارتباط با دغدغه فرماندار خرمشهر برای اختصاص پایانه خاص اتباع خارجی، در محوطه مسافری پایانه شلمچه گیت های سیاری را درنظر گرفتیم که از آنها برای گذر موقت اتباع بیگانه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: ولی باید این مسئله را درنظر داشت که سالن مسافربری پایانه مرزی شلمچه به اندازه کافی ظرفیت دارد که اتباع خارجی هم از آن استفاده کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار