تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۴۳۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسمی:می‌خواهم دینم را به مردم خوزستان ادا کنم
پزشک معالجم گفت با این شرایط کشتی گرفتن خیلی خطرناک است، چون ممکن است در صورت مصدومیت دوباره کار از شرایط فعلی هم بدتر شود، اما با توجه به اینکه مسابقات در استان خودم و شهر آبادن محل زندگی‌ام برگزار می‌شود، می‌خواهم دینم را به مردم خوزستان ادا کنم. این موضوع اهمیت زیادی برایم دارد، البته همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد.
امیر قاسمی منجزی درباره شرایط مصدومیت دستش اظهار داشت:‌ یک هفته دیگر قرار است آتل دستم را باز کنم، البته پین و سیم تا بهبودی کامل داخل دستم می‌ماند.

وی ادامه داد: تمرینات کش و وزنه را بدون مشکل انجام می‌دهم، اما فعلا نمی‌توانم تمرین کشتی انجام دهم. تا 20 اسفند با همین تمرینات پیش می‌رویم و بعد از آن یک هفته فرصت دارم تا تمرینات کشتی را انجام بدهم.

دارنده مدال طلای آسیا درباره خطرات کشتی گرفتن با دست مصدوم تصریح کرد: پزشک معالجم گفت با این شرایط کشتی گرفتن خیلی خطرناک است، چون ممکن است در صورت مصدومیت دوباره کار از شرایط فعلی هم بدتر شود، اما با توجه به اینکه مسابقات در استان خودم و شهر آبادن محل زندگی‌ام برگزار می‌شود، می‌خواهم دینم را به مردم خوزستان ادا کنم. این موضوع اهمیت زیادی برایم دارد، البته همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد.

قاسمی منجزی خاطر نشان کرد: از رسول خادم هم تشکر می‌کنم که به صورت اختصاصی بر تمرینات من نظارت دارد و با وسواس خاصی روند آمادگی من را پیگیری می‌کند.

مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
احسنت
:
:
:
آخرین اخبار