تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۴۳۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وام میلیاردی 2 کارمند بانک با اسناد جعلی
کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، دو کارمند بانک در شهر کرج را که با جعل اسناد، اقدام به اخذ وام ۴.۸ میلیاردی کرده و متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر کردند
کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، دو کارمند بانک در شهر کرج را که با جعل اسناد، اقدام به اخذ وام ۴.۸ میلیاردی کرده و متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش روزنامه «خراسان»، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی نماینده حقوقی یکی از بانک‌های دولتی کرج مبنی بر این که دو نفر از کارمندان بانک با جعل اسناد، مبلغ ۴.۸ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و به خراسان رضوی متواری شده‌اند، پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: کارآگاهان با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده سرانجام محل اختفای متهمان را در مشهد و رشتخوار شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با نیابت از سوی بازپرسی شعبه ۲۲ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی تربت حیدریه، رشتخوار و مشهد وارد عمل شدند و متهمان را سه‌شنبه گذشته دستگیر کردند.

امیری مقدم افزود: متهمان که از کارکنان بانک هستند، در بازجویی‌های انجام شده، به جعل مدارک اشخاص و شرکت‌های معتبر در سطح شهرستان کرج و دریافت ۱۰۷ فقره تسهیلات بانکی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان اعتراف کردند.
:
:
:
آخرین اخبار