تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۳۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی استقلال خوزستان: مسولان باشگاه به فکر شب عید بازیکنان باشند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از مسولان بانک ملی خواهش می کنم که به فکر شب عید بازیکنان تیم باشند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از مسولان بانک ملی خواهش می کنم که به فکر شب عید بازیکنان تیم باشند.

سید علی اکبر پورموسوی در کنفرانس مطبوعاتی شنبه پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کر : این برد را به پیشکسوتان فوتبال استان و کانون مربیان که ما را در این فصل حمایت کردند تقدیم می کنم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که بازی سختی مقابل ماشین سازی داشتیم افزود: با توجه به این که فاصله زمانی مناسبی نداشتیم بازیکنان نمی توانستند به خوبی توان ونیروی خود رابازیابی کنند و هنوز خسته بودند.

وی عنوان کرد: در این بازی 6 تغییر اجباری نسبت به بازی قبل داشتیم و از جوانان خود استفاده کردیم امیدوارم در آینده شرایط جسمانی بازیکنان بهتر شود و بتوانیم روند صعودی خود را ادامه دهیم.

پورموسوی با اشاره به این که در این فصل دو بازیکن 19 سال رابه زمین فرستادم ،افزود: علاقه بسیاری به استفاده از جوانان دارم و در این بازی بازیکنان جوان ما عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی در ادامه به مسائل مالی تیمش اشاره کرد و گفت: از سه ماه پیش قرار بود مبلغ یک میلیارد تومان به تیم کمک کنند اما هنوز این وعده محقق نشده هر چند با پیگیری های مدیرکل ورزش وجوانان استان قرارشده این مبلغ تا فردا پرداخت شود، هر چند این کمک ها برای ما یک مسکن بوده و دردی از ما دور نمی کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که غیرت و تعصب تا حد مشخصی کارایی دارد و بچه های ما کم کم بی انگیزه می شوند، افزود: ما نمی گوییم اگر پول ندهند بازی نمی کنیم ما خود را سرباز خوزستان می دانیم اما اگر تمرکز بازیکنان به هم بخورد دیگر نمی توان تیم را جمع کرد.

وی در پایان گفت: ما پله به پله روند صعودی خود را ادامه داده و به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم و امیدوارم که هواداران در کنار تیم ما باشند و دست از حمایت ما بر ندارند.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.

تیم استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز 32 امتیازی شد و در مکان ششم جدول جای گرفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار