تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام جهانی 2017 کشتی فرنگی-آبادان
تبلیغات مناسبی برای جام جهانی آبادان صورت نگرفت
نایب‌رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: آبادان نسبت به مسابقات جام باشگاه‌های جهان، از زیرساخت‌های بهتر و آماده‌تری برخوردار است
نایب‌رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: آبادان نسبت به مسابقات جام باشگاه‌های جهان، از زیرساخت‌های بهتر و آماده‌تری برخوردار است.

حمید بنی تمیم شب گذشته در حاشیه سفر به استان خوزستان برای فراهم آوردن مقدمات برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه ما سابقه بازدید از سالن محل مسابقات و زیرساخت‌های لازم را در آبادان داریم، همکاران ما در فدراسیون کشتی برای بررسی کارهای سالن و مقدمات نصب رینگ، تشک و سالن تمرینات به آبادان سفر کردند.

وی افزود: ما نیز در اهواز نشستی را با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار کردیم که هماهنگی‌های لازم را در رابطه با برگزاری این رقابت‌ها به انجام برسانیم.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تجهیزات سالن در اواخر هفته جاری به آبادان منتقل خواهد شد البته خوشبختانه آبادان یک رینگ را برای مسابقات قهرمانی کشور در اختیار داشت که این رینگ فقط نیاز به تقویت دارد، سایر کارها نیز در هفته آینده نصب خواهد شد و نهایتاً این موارد تا پیش از ورود تیم‌ها کامل خواهد شد و اجازه نخواهیم داد همچون دوره قبل تداخلی با مسابقات ایجاد شود.

بنی تمیم عنوان کرد: آبادان نسبت به دوره قبل از زیرساخت‌های بهتر و آماده‌تری برخوردار است و کارکنان هیأت استان و شهرستان به‌ کار خود وارد هستند، همچنین آمادگی لازم را نیز در اختیار دارند و فکر می‌کنم نهایتاً تا پیش از وزن‌کشی مسابقات، سالن مهیای برگزاری مسابقات خواهد شد.

وی در مورد مقدمات پوشش خبری این مسابقات و چگونگی صدور آی‌دی کارت‌های لازم برای خبرنگاران و سایر عامل برگزاری، یادآور شد: مکاتبات لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و طبیعتاً باید افراد موردنظر برای پوشش خبری این مسابقات معرفی شده و مدارک موردنظر خبرنگاران نیز تحویل این اداره شود.

‌نایب‌رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: البته ما بر این موضوع تأکید داریم که تعداد محدودی خبرنگار را برای پوشش این مسابقات خواهیم پذیرفت و رسانه‌ها سعی کنند تنها افرای که فعال هستند را برای پوشش این رقابت‌ها معرفی کنند، چرا که درون سالن محدودیت‌های بسیاری وجود دارد که از پذیرش افرادی بیش از ظرفیت تعیین شده معذور خواهیم بود.

بنی‌تمیم با اشاره به زمان ورود تیم‌ها به آبادان، ادامه داد: ورود تیم‌ها یک روز پیش از وزن‌کشی مسابقات خواهد بود که روز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه برای ورود شرکت‌کنندگان معین شده است، همچنین روز چهارشنبه وزن‌کشی این مسابقات انجام خواهد شد و طبیعتاً روزهای پنجشنبه و جمعه نیز مسابقات جام جهانی برگزار انجام خواهد پذیرفت.

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم آبادان همچون مسابقات جام باشگاه‌های جهان که سنگ تمام گذاشتند و با فرهنگ، متانت و حمایت‌های عالی خود در تاریخ کشتی ما ماندگار شدند، جام جهانی کشتی فرنگی را نیز به همان شکل میزبانی کنند. میزبانی و حمایت آبادانی‌ها بی‌نظیر است و امیدوارم با تشویق‌های مثال‌زدنی علاقه‌مندان در سالن نهایتاً جام در کشور ما باقی بماند.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی در مورد پوشش رسانه‌ای این مسابقات توسط رسانه‌های استان خوزستان، اظهار کرد: مسابقات جام جهانی آزاد در کرمانشاه از سوی رسانه‌های این استان کم‌رنگ جلوه داده شد، اما در آبادان امیدوارم قضیه فرق کند و رسانه‌ها با حمایت‌های خود این رویداد بزرگ و تاریخی را با اشاعه صحیح و اطلاع‌رسانی لازم به دنیا معرفی کنند و این رویداد بزرگ را لحظه‌ به‌ لحظه از نظر علاقه‌مندان بگذرانند.

بنی‌تمیم با مهم خواندن این دوره از مسابقات، اضافه کرد: از آنجایی‌که فقط هشت تیم برتر دنیا حق حضور در این رقابت‌ها را دارند، از لحاظ کیفیت این مسابقات در سطح بسیار بالایی خواهد بود و رقابت هم برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است چراکه تیم‌هایی همچون روسیه و آذربایجان و ترکیه با نفرات اصلی خود پای به این رقابت خواهند گذاشتند و واقعاً در این مسابقات برای رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی در پیش داریم و باید حمایت لازم را از این رویداد بزرگ و تیم ملی ایران داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان مهد ورزش ایران نیز محسوب می‌شود، باید اذعان کرد که در امر تبلیغات از کرمانشاه که برگزار کننده جام جهانی کشتی آزاد بود، عقب مانده که امیدوارم این خلاء در روزهای آینده برطرف شود، گرچه در جام جهانی کرمانشاه بحث آمدن و نیامدن تیم ملی آمریکا سر و صدا کرد و موجب توجه همگان شد، اما این موضوع آن‌قدری نبود که بخواهد در روند اشاعه و گستردگی مسابقات تأثیرگذار باشد.

این مقام مسؤول در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: با وجود وجود رسانه‌های قوی در آبادان، بحث میزبانی جام جهانی کشتی در این شهرستان مظلوم واقع شده و از پوشش بهینه‌ای برخوردار نبوده است.

بنی‌تمیم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با کمک رسانه‌های آبادان و استان خوزستان این رویداد پررنگ‌تر جلوه داده شود و این رقم نمی‌خورد مگر با یاری اصحاب رسانه در منطقه، در هر صورت امیدوارم این رویداد بزرگ به بهترین نحو برگزار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار