تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۴۳۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مراسم تحویل سال با استفاده از ظرفیت عظیم گردشگری آبی خوزستان
مراسم تحویل سال نوروز 96 با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری آبی استان و استفاده از این ظرفیت عظیم برگزار می‌شود
معاون گردشگری خوزستان اظهار کرد: مراسم تحویل سال نوروز 96 با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری آبی استان و استفاده از این ظرفیت عظیم برگزار می‌شود.

محمدعلی خلیلی در جلسه‌‌ با دبیران ستادهای خدمات سفر شهرستان‌ها، با بیان این‌که خوزستان دارای ظرفیت‌های آبی فراوانی نظیر یک‌سوم آب‌ها سطحی کشور، پرآب‌ترین و طولانی‌ترین رودخانه‌های کشور، تالاب‌ها و دریاچه‌های پشت سد است، گفت: امسال از شناورهای تفریحی در شهرهای ساحلی همزمان با تحویل سال استفاده می‌شود.

وی بر اهمیت موضوع راه‌اندازی استراحتگاه‌های موقت با همکاری دیگر دستگاه‌های استان نیز تأکید کرد و افزود: از آن‌جا که استراحتگاه‌های موقت می‌توانند در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی ایفا کنند، در نظر داریم در نزدیکی شهرهای مختلف استراحتگاه‌هایی به صورت سیاه‌چادر، مضیف و مانند آن برپا کنیم.

معاون گردشگی خوزستان، ایام نوروز را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته درمورد حجم بالای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی در خوزستان، باید از این فرصت به‌ویژه برای جاذبه‌های کم‌تر شناخته شده استفاده کرد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
خیلی جالبه وبسایت شما به جای اینکه واقعیت ها رو نشون بده با یکسری گزارش تصویری و خبر کارهای اشتباه رو توجیه میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
کدوم آب؟اینها همش فاضلابه
:
:
:
آخرین اخبار