تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۴۳۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوانان فولاد خوزستان نایب قهرمان فوتبال کشور شدند
عصر روز یکشنبه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور به پایان رسید که در نهایت تیم فولاد خوزستان پس از تیم سپاهان اصفهان به عنوان نایب قهرمانی رسید
تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان رقابت های لیگ برتر جوانان کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

عصر روز یکشنبه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور به پایان رسید که در نهایت تیم فولاد خوزستان پس از تیم سپاهان اصفهان به عنوان نایب قهرمانی رسید.

تیم فولاد خوزستان در هفته پایانی مسابقات برابر صنعت نفت آبادان صف آرایی کرد که در صورت پیروزی برابر تیم هم استانی خود می‌توانست مقام قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم فولاد خوزستان با کسب 47 امتیاز به مقام دوم رسید، همچنین تیم صنعت نفت آبادان که برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر نیاز به سه امتیاز بازی داشت با کسب این یک امتیاز به دسته پایین تر سقوط کرد.

دیگر نماینده خوزستان تیم نفت اهواز با وجود برتری 2 بر صفر مقابل تیم سپاهان اصفهان نتوانست مانع از قهرمانی این تیم شود و سپاهانی ها با کسب 49 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین تیم نفت اهواز با کسب 30 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

تیم جوانان فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جوانان کشور، در این رقابت ها با 46 گل زده به عنوان برترین خط حمله لیگ شناخته شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار