تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۳۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند:
چهارمین آئین تجلیل از قهرمانان آبادان برگزار می‌شود
مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری چهارمین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان خبر داد
مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری چهارمین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان خبر داد.

پیمان ادیبی با اشاره به همزمانی برگزاری این آئین با روز مادر گفت:جلسات هماهنگی و برنامه‌ ریزی این همایش در محل اداره ورزش و جوانان آبادان انجام و تمامی جوانب کار نیز برای برگزاری با شکوه این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همایش مذکور روز پنجشنبه هفته جاری برابر با  ۱۹ اسفند ماه و با حضور ورزشکاران آبادانی صاحب عنوان، در محل سینما نفت آبادان برگزار می شود.

مدیر توسعه  اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در این مراسم که از ساعت ۱۹ تا ۲۱ ادامه دارد از ۴۵ قهرمان آبادانی در سطح ملی و بین المللی تحلیل می شود.

به گفته ادیبی چهارمین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان توسط اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی و فرمانداری ویژه شهرستان آبادان و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار