تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۴۳۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان: برای میزبانی جام جهانی کشتی آماده‌ایم
فرماندار آبادان با اشاره به میزبانی شهرستان از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، گفت: آمادگی لازم را داریم که در نقطه صفر مرزی ایران، مهمترین اتفاق بین‌المللی در حوزه کشتی را برای اولین بار در تاریخ استان در آبادان برگزار کنیم
فرماندار آبادان با اشاره به میزبانی شهرستان از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، گفت: آمادگی لازم را داریم که در نقطه صفر مرزی ایران، مهمترین اتفاق بین‌المللی در حوزه کشتی را برای اولین بار در تاریخ استان در آبادان برگزار کنیم.

عزیزالله شهبازی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آبادان همواره در میزبانی اتفاقات مهم ورزشی در استان خوزستان، اولویت اول بوده است. به یاد دارم که پس از اتفاق مهمی که در سال 93 در آبادان، یعنی برگزاری مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان افتاد و میزبانی خوب مردم آبادان و پای کار بودن مسوولان شهرستان، نماینده فدراسیون جهانی کشتی فرنگی اعلام کرده که در آینده نیز بازهم آبادان چنین نقشی را خواهد داشت.

وی افزود: به هر حال تدبیر شد که آبادان از 26 اسفندماه به مدت سه روز میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرهنگی، با حضور هشت تیم برتر جهان باشد. سازمان منطقه آزاد اروند و استاندار خوزستان نیز تصمیم گرفتند که آبادان میزبان این رویداد باشد.

فرماندار آبادان گفت: کارها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای این میزبانی صورت گرفته و نقش و وظایف هر کدام از کمیته‌ها نیز مشخص شده است. آمادگی لازم را داریم که در نقطه صفر مرزی ایران، مهمترین اتفاق بین‌المللی در حوزه کشتی را برای اولین بار در تاریخ استان، در آبادان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امیدوارم با میزبانی و میهمان‌نوازی خوب مردم آبادان مانند سال 93، آبادانی‌ها سر افراز و خوشحال از این اتفاق مهم ورزشی بیرون بیایند و در حوزه جهانی نیز مانند گذشته، نام آبادان در زربرگ تاریخ جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، به یادگار بماند.

شهبازی در ادامه با اشاره به کمیته های کلیدی این رقابت ها، خاطرنشان کرد: کمیته های تشریفات، پشتیبانی، امنیت و تبلیغات جزو کمیته‌هایی هستند که نقش کلیدی و محوری در برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی دارند. ما جلسات دیگری هم در حوزه‌های مختلف خواهیم داشت و می‌طلبد که رسانه‌ها نیز نقش پررنگی در این رویداد داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار