تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۴۳۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست استقلال اهواز گرو نگه داشتنش در هتل بوشهر را رد کرد
سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز با رد گرو نگه داشتنش در هتل بوشهر به دلیل بدهی باشگاه، گفت: من را به خاطر پول در هتل نگه نداشتند، بلکه پیش از بازی یکی از بازیکنان مصدوم شد که من او را به بیمارستان بردم و به همین دلیل کمی دیر به بازی رسیدم
سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز با رد گرو نگه داشتنش در هتل بوشهر به دلیل بدهی باشگاه، گفت: من را به خاطر پول در هتل نگه نداشتند، بلکه پیش از بازی یکی از بازیکنان مصدوم شد که من او را به بیمارستان بردم و به همین دلیل کمی دیر به بازی رسیدم.

عبدالله زمانی در خصوص شکست سنگین روز گذشته این تیم برابر ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم تا دقیقه 68 بازیکنان‌مان عملکرد خوبی داشتند ولی دفاع وسط تیم یک اشتباه فاحش و بچه‌گانه انجام داد و گل خوردیم. بعد از آن هم یکی دیگر از دفاع وسط‌های‌مان اشتباه دیگری انجام داد و گل دوم را هم دریافت کردیم.

وی افزود: در چند بازی گذشته نقطه قوت ما در دفاع‌ وسط‌مان بود ولی روز گذشته این بخش نقطه ضعف ما بود. ما پس از گل دوم، بازی را به دست گرفتیم و داور یک پنالتی صد درصد را به سود ما نگرفت و همان توپ برگشتی باعث شد که گل سوم را هم دریافت کنیم. پس از این گل نیز تیم از هم پاشید و با توجه به این‌که تیم جوانی داریم، جمع کردن آن مشکل بود و متاسفانه گل‌های بعدی را هم دریافت کردیم و شرمنده هواداران شدیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز درباره این‌که گفته می‌شود در بازی روز گذشته، شما را در هتل بوشهر به دلیل بدهی باشگاه گرو نگه داشته بودند هم عنوان کرد: خیر، اصلا موضوع این نیست. مالک باشگاه یک دوست در استانداری بوشهر داشت و گفته بود که برای تیم هتل در نظر نگیرند و من جایی برای شما در نظر دارم که طی بازدیدی که از این مکان داشتیم، مشاهده کردیم که مناسب تیم بزرگسالان نیست. به هر حال من شخصا تصمیم گرفتم برای تیم هتل بگیرم و هیچ مشکلی هم نداشتیم و بحث مالی هم نبود اما پیش از بازی یکی از بازیکنان مصدوم شد که من او را به بیمارستان بردم و برای همین کمی دیر به بازی رسیدم. در هر صورت من را به خاطر پول نگه نداشتند و نباید به این شایعات توجه کرد.

وی در ادامه در خصوص شرایط نامناسب این تیم در فصل جاری، گفت: اگر گندم بکاریم، گندم درو می‌کنیم و اگر جو بکاریم نیز جو درو خواهیم کرد؛ این تیم در ابتدای فصل بد بسته شد و مربیان مختلف با سلیقه‌های متفاوت، بازیکن جذب کردند و در نهایت تیم به این روز افتاد. اگر پیش از آغاز مسابقات یک سرمربی می‌آمد و تمرینات را زیرنظر داشت و بر اساس نقاط ضعف و نیازها، بازیکن جذب می‌کرد، تیم به این روز نمی‌افتاد.

زمانی افزود: من اصلا بحث پولی را قبول ندارم، چرا که خیلی از تیم‌ها کمتر از استقلال پول داشتند. ما 20 درصد از پول بازیکنان‌مان را هر چند که ناچیز است، پرداخت کرده‌‌ایم. من عدم سوءمدیریت در ابتدای فصل را که نتوانست یک سرمربی مقتدر جذب کند، دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم می‌دانم، البته کارون یعقوبی، مدیرعامل سابق هم زحمت خود را کشید ولی مربیان ریسک نمی‌کردند و قرارداد بالایی می‌خواستند. اکنون هم تمام نگاه‌ها به تیم استقلال خوزستان است، چرا که نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا می‌باشد ولی باید نیم‌نگاهی هم به استقلال اهواز می‌شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: سقوط ما به لیگ دسته دو به صورت صد درصدی مسجل نشده است و در بازی‌های آینده می‌جنگیم و ناامید نیستیم تا اگر هم قرار شد سقوط کنیم، آبرومندانه سقوط کنیم. مطمئن باشید مانند سال 90 که این تیم افتاد و با یکسری جوان زیر 21 سال، تیم را مقتدرانه به لیگ یک برگرداندیم، باز هم این کار را انجام می‌دهیم ولی این بار بازیکن پرورش می‌دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار