تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۳۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حرف های شنیدنی کاپیتان آبی های خوزستان پیش از بازی با پرسپولیس
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از هواداران تیم تشکر می کنم که در چند روز گذشته جویای حالم بودند و من را شرمنده کردند
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از هواداران تیم تشکر می کنم که در چند روز گذشته جویای حالم بودند و من را شرمنده کردند.

محمد طیبی اظهار کرد : بعد از مصدومیت طبق تجویز دکتر تیم صبح و بعدازظهر مشغول فیزیوتراپی هستم و خوشبختانه نسبت به قبل بهتر هستم.

کاپیتان تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که در مقابل پرسپولیس بازی خواهم کرد افزود: خوشبختانه از ناحیه کمر درد کمتری دارم و با تمریناتی که انجام خواهم داد به بازی با پرسپولیس می رسم.

وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی بوده و در حال حاضر با اختلاف 8 امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد اما ما نیز تیم یک دستی هستیم و برای امتیاز وارد میدان می شویم.

طیبی به اوضاع خوب تیم پیش از بازی با پرسپولیس اشاره هم کرد و گفت: شرایط بازیکنان به لحاظ انگیزشی و روحی و روانی بسیار خوب بوده و صمیمیت در تمرینات حرف اول را می زند اگر چه مشکلات مالی تیم هنوز پابرجا است و ما از این بابت رنج می کشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود در این هفته مبلغی به حساب تیم واریز شود آیا این امر محقق شد افزود: تا این لحظه مبلغی به تیم پرداخت نشده و تمام حرف ها فقط در حد یک شعار است، بچه های ما دیگر از این شعارها خسته شده اند و تنها از روی غیرت و تعصبشان وارد زمین بازی می شوند.

کاپیتان تیم استقلال خوزستان با بیان این که بچه های ما برای ادامه کار نیاز به انگیزه دارند افزود: تمام زندگی ما به فوتبال بستگی دارد و اگر قرار باشد پولی دریافت نکنیم در زندگی و معیشت خانوادگی خود با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان ما شاید یکی دو سالی است که در لیگ برتر بازی می کنند و قطعا مثل بازیکنان تیم های دیگر پشتوانه مالی مناسبی ندارند که بتوانند در شرایط بی پولی زندگی خود را بچرخانند، بالاخره غیرت و تعصب تا حدی ممکن است اما نباید از این موضوع سوء استفاده شود.

طیبی خاطرنشان کرد: چگونه می شود تیمی که قهرمان لیگ شده، با کمترین بودجه بسته شود و با گذشت بیست و چهار هفته از لیگ هنوز هم قراردادهای اندک بازیکنانش پرداخت نشود، ما در بازی های آسیایی با کمترین بضاعت و در حالی که پول بلیط رفتن به مسابقات را قرضی تهیه کردیم، بهترین نتیجه را در بین نمایندگان ایرانی کسب کردیم اما این گونه رفتار کردن با بازیکنان کم نام و نشان تیم که کم ترین توقعات را دارند شایسته نیست، آخر حرف دلمان را دیگر به چه کسی بگوییم.

وی با بیان این که تیم ما نسبت به سال گذشته یک دست تر است افزود: شک نکنید اگر در این فصل مشکلات مالی گریبانگیر تیم ما نمی شد اکنون در رده های اول و دوم جدول بوده و می توانستیم بار دیگر قهرمانی خود را تکرار کنیم اما متاسفانه هر چه می گوییم کسی به داد ما نمی رسد.

کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: آقای پورموسوی زحمات بسیاری برای تیم کشیده است و تمام نتایجی که در لیگ و جام قهرمانان آسیا کسب کردیم مدیون زحمات وی بودهف یک مربی تمام تمرکز خود را باید روی مسائل فنی تیم بگذارد نه این که برای مسائل مالی تیم دوندگی کند.

وی ادامه داد:مربی که نباید به فکر تامین پول به باشگاه باشد و مدام در حال رایزنی با مسولان استان دراین زمینه باشد،حالا که تیم به بانک ملی سپرده شده ، انتظار داریم مسولان باشگاه به مشکلات تیم رسیدگی کنند ما در لیگ برای کسب سهمیه شانس بسیاری داریم همچنین در جام قهرمانان آسیا شانس اول گروه خود برای صعود به مرحله بعد هستیم.

طیبی گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس قایل هستم اما باید بگویم که در مقابل آن ها حرف های بسیاری برای گفتن داریم و تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود و تلاش می کنیم با امتیاز به اهواز برگردیم.

تیم استقلال خوزستان روز جمعه 20 اسفندماه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم پرسپولیس می رود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار