تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۴۳۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات پرداخت هزینه جابه‌جایی محل خدمت به کارکنان آموزش وپرورش
آموزش‌وپرورش بخشنامه فوق‌العاده نوبت کاری و هزینه جابه‌جایی محل خدمت کارمندان را ابلاغ کرد
آموزش‌وپرورش بخشنامه فوق‌العاده نوبت کاری و هزینه جابه‌جایی محل خدمت کارمندان را ابلاغ کرد.

بخشنامه فوق‌العاده نوبت کاری و هزینه جابجایی محل خدمت کارمندان از سوی سید حسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: به منظور ایجاد هماهنگی در نحوه اجرای بخشنامه تاریخ 27 بهمن 95 با موضوع فوق العاده نوبت کاری و هزینه جابه جایی محل خدمت کارمندان به آگاهی می‌رساند: مستخدمین رسمی و پیمانی شاغل که از تاریخ 18 بهمن 95 با توجه به حکم رسمی، محل خدمت جغرافیایی آنها به تشخیص دستگاه اجرایی از یک شهرستان به شهرستان دیگر به صورت قطعی (انتقال دائم) تغییر یافته باشد، می‌توانند از هزینه جابه جایی محل خدمت و حمل وسایل و اثاثیه زندگی موضوع ماده 4 و 5 تصویب‌نامه مورخ 18 بهمن 95 هیئت وزیران بهره‌مند شوند.

افراد بازنشسته و مستخدمینی که قبل از تاریخ فوق انتقال یافته‌اند مشمول این دستورالعمل نمی‌شوند.

به کارمندانی که براساس مفاد این آیین نامه محل جغرافیایی خدمت آنها تغییر می‌کند علاوه بر هزینه جابجایی محل خدمت برای جبران هزینه‌های ناشی از حمل وسایل نقلیه و اثاثیه زندگی آنها که فاصله محل جدید خدمت از محل قبلی تا 150 کیلومتر باشد معادل نصف و در صورتیکه بیش از این فاصله باشد معادل یک ماه تمام حقوق ثابت شامل حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده مدیریت و فوق‌العاده‌های مستمر شامل فوق‌العاده ایثارگری، سختی کار و فوق‌العاده شغل پرداخت می‌شود.

براساس ماده 7 تصویب نامه فوق، هزینه جابه‌جایی و حمل اثاثیه در صورتی که انتقال در داخل دستگاه صورت بگیرد به عهده محل خدمت مبدا و در صورت انتقال به خارج از دستگاه به عهده محل خدمت دستگاه جدید (مقصد) است.

بابت شخص کارمند و افراد تحت تکفل به ازای هر نفر برای هر کیلومتر معادل یک دوم ضریب حقوق سالانه مطابق فرمول زیر قابل پرداخت است:

تعداد نفرات * تعداد مسافت طی شده (کیلومتر)* 1/2 ضریب حقوق سالانه= هزینه جابه جایی محل خدمت در داخل کشور.

پرداخت هزینه فوق به مستخدمینی که در محل جغرافیایی غیر از محل استخدام اولیه خود بازنشسته یا از کار افتاده می‌شوند، مجوزی ندارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار