تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۴۳۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
مشکل معارضان طرح آبرسانی الغدیر شادگان برطرف شد
معاون فرماندار شادگان از برطرف کردن مشکل معارضان اجرای طرح آبرسانی الغدیر شادگان خبرداد
معاون فرماندار شادگان از برطرف کردن مشکل معارضان اجرای طرح آبرسانی الغدیر شادگان خبرداد.

نعمت‌الله آلبوغبیش صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی اجرای خط لوله آب‌رسانی ۵۲ اینچ دارخوین که با حضور  مجری طرح آبرسانی الغدیر شادگان، معترضان، مسئولان ونمایندگان حقوقی مجریان پروژه در محل مسجد کوی آلبوبالد دارخوین برگزار شد، از رفع مشکل معارضان خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده و تامین خواسته معارضان طبق ضوابط و مقررات توسط مجریان پروژه، معضل مرتفع و پروژه فعال شد.

وی افزود: علت اعتراض به اجرای پروژه، عبور خط لوله از زمین‌های اشخاص بوده که با هماهنگی به‌عمل آمده مشکل برطرف شد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به فرسودگی شدید خط ۴۰ اینچ قدیمی و ضرورت تسریع در تکمیل خط ۵۲ اینچ جدید بیان کرد: مشکل آب‌رسانی شهرها و روستاهای تابع از جمله مهم‌ترین مشکلات شهرستان است که باید هرچه سریعتر مرتفع شود.

وی اضافه کرد: رفع این مشکل با تکمیل خط آب‌رسانی جدید الغدیر میسر خواهد شد و تسریع در تکمیل پروژه مستلزم همکاری و هماهنگی مردم و مسئولان بوده که همکاری مردمی در این زمینه فعلا محقق شده است و انتظار میرود مردم عزیز از تعطیلی پروژه اجتناب و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

آلبوغبیش در پایان ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه و تکمیل به‌موقع آن در مدت تعیین شده ابراز امیدواری کرد: در صورت عدم وقوع حوادث غیر پیش‌بینی شده این مهم انجام و مشکل آب شرب شادگان از لحاظ کمی و کیفی مرتفع خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار