تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهی به دیدارهای نمایندگان خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران برابر پرسپولیس به دنبال تداوم پیروزی های این فصل خود به میدان می رود.
تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در دیداری از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران و در جدال تیم‌های ششم و اول جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازیکنان تیم استقلال خوزستان که روز گذشته تمرین تیم را به دلیل اعتصاب رها کرده و اعلام کردند مقابل پرسپولیس بازی نخواهیم کرد از این طریق به دنبال پرداخت حق و حقوق خود هستند تا مسولان باشگاه برای رفع مشکلات مالی تیم تلاش کنند.

استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران بعد از حضوری درخشان در جام قهرمانان آسیا در بیستمین روز اسفندماه در حالی به میزبانی پرسپولیس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که دو تیم در جدول رده‌بندی فاصله 21 امتیازی با یکدیگر دارند.

استقلالی های خوزستان که به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند سه امتیاز این دیدار برای هر آنها بسیار حیاتی است اگرچه باید در مقابل پرسپولیسی بازی کنند که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به کمتر تیمی باج می دهد.

حال باید دید شاگردان جوان و کم تجربه پورموسوی می توانند در مقابل سرخ پوشان پایتخت نشین که 9 بازیکن ملی پوش را در اختیار دارند قد علم کنند و نوار پیروزی های این تیم را پاره کنند.

استقلال خوزستان در بیست و سه هفته سپری شده از بازی‌های لیگ برتر، 8 پیروزی، 8 تساوی و 7 باخت کسب کرده و با 32 امتیاز تیم رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر محسوب می‌شود اما پرسپولیسی ها با کسب 16برد، 5 تساوی و 2 باخت از دیدارهای قبل، با کسب 53 امتیاز در صدر جدول جای گرفته اند.

دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در بازی رفت که در اهواز برگزار شد با نتیجه یک بر یک متوقف شدند حال باید دید رویارویی تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

تیم صنعت نفت آبادان دیگر نماینده استان در این هفته میهمان تیم ماشین سازی خواهد بود که در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و از شانس اول سقوط به لیگ دسته یک برخوردار است.

طلایی پوشان آبادانی که هفته قبل در برابر تیم پیکان تهران برد شیرینی کسب کردند و فاصله خود را از قعر جدول بیشتر کردند با روحیه مضاعفی به تبریز خواهند رفت تا هفتمین برد خود را جشن بگیرند.

شاگردان فیروز کریمی تا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، 6 برد، 10 شکست و 7 تساوی در کارنامه خود داشته و با کسب 25 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارند این در حالی است که تیم ماشین سازی با 14 شکست، 7 تساوی و 2 برد و کسب 13 امتیاز قعرنشین جدول است.

برزیلی های ایران در حالی میزبان تیم پیکان خواهند بود که هفته قبل شکستی سنگین در مقابل پدیده متحمل شده بودند و قطعا برای جبران این شکست و شاد کردن هواداران فوتبال فهم آبادانی به فکر سه امتیاز بازی خواهند بود تا شرایط خود را در جدول بهبود بخشند.

تیم فولاد خوزستان نماینده دیگر استان که با تیم سه فصل پیش خود زمین تا آسمان تفاوت دارد در این هفته میزبان تیم قدرتمند و با تجربه تراکتورسازی تبریز است.

سرخ پوشان خوزستانی که در این فصل نتایج مطلوبی کسب نکرده و نتوانسته اند هواداران خود را به ورزشگاه بکشانند در این هفته باید به مصاف تراکتوری بروند که برای عنوان قهرمانی می جنگد.
تیم فولاد خوزستان در حال حاضر از 23 بازی خود، 6 برد، 11 تساوی و 6 باخت کسب کرده است و با 29 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است اما در آن طرف تیم تراکتورسازی تبریز با 12 برد، 2 باخت و 9 تساوی و کسب 45 امتیاز قعرنشین جدول است.

شاگردان نعیم سعداوی به دنبال هفتمین پیروزی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند تا علاوه بر این که جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند با روحیه مضاعفی به سراغ تعطیلات نوروزی بروند .

دیدار تیم های خوزستانی در لیگ برتر:

پنجشنبه 19 اسفندماه:

استقلال خوزستان _ پرسپولیس تهران(ورزشگاه آزادی/ ساعت 17:30)
صنعت نفت آبادان _ ماشین سازی تبریز (ورزشگاه یادگار امام/ ساعت 15:30)

جمعه 20 اسفندماه :

فولاد خوزستان _ تراکتورسازی تبریز ( ورزشگاه غدیر اهواز/ ساعت 16:30)
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار