تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۴۳۴۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سرپرستی بانک شهر در استان خوزستان
بانک شهر بدون توقف بدون تعطیلی/ در ارایه خدمات الکترونیک بانکی پیشگام هستیم
شعب بانک شهر در سراسر استان در ایام تعطیلات نوروز نیز فعالند. شعار امسال ما بدون توقف بدون تعطیلی است و لذا به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی ، همه شعب بانک شهر در استان موظف هستند در ایام تعطیلات نوروز خدمات بانکی و درخواست وجوه نقد مراجعه کنندگان را در قالب شعب کشیک تامین کنند. خودپردازهای بانک شهر در شهرهای خوزستان در طول تعطیلات نوروزی با نظارت کامل فعال بوده و پول نقد مردم را تامین می کنند
در ارایه خدمات الکترونیک بانکی پیشگام هستیم/ بانک شهر بدون توقف بدون تعطیلی

خوزنیوز: فرید جلالی عزیزپور رییس سرپرستی بانک شهر در خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در اهواز گفت: بانک شهر بر خلاف ماموریت سایر بانک ها، بانکی عمومی است که نه دولتی است و نه خصوصی. هفتاد درصد سرمایه بانک شهر متعلق به شهرداری های کشور است و لذا منافع حاصله از فعالیت ما به مردم بر می گردد. بانک شهر بنا به ماموریت تعریف شده، موظف به مشارکت و همکاری با شهرداری ها در جهت توسعه و عمران شهرها است و به عنوان بازوی مالی، از طریق تامین منابع مالی شهرداری ها را جهت توسعه شهرها یاری می دهد. به واقع هرچه بانک شهر در استان بزرگتر و قوی تر باشد شهرداری های استان امکانات و تسهیلات بیشتری را می تواند ردیافت کنند.
به گزارش خبرنگار خوزنیوز جلالی عزیزپور در این نشست گفت: خوشبختانه تعامل بانک شهر در خوزستان با شهرداری استان و به خصوص شهرداری اهواز بسیار خوب است و در رابطه با پروژه های عمرانی و حمل و نقل شهری همکاری ها و اقدامات خوبی را در دست اجرا داریم. ما هم اکنون در حال تامین مالی پروژه مختلفی در شهر اهواز هستیم که میدان چهار شیر نمونه ای از این اقدامات است.
جلالی تاکید کرد: بانک شهر می تواند نقش موثری را در تزریق نقدینگی به شهرداری ها از طریق ارایه تسهیلات به شهروندان بابت عوارض شهرداری و هزینه صدور پروانه ساختمانی ایفا کند و به این نحو پول به صورت یک جا به حساب شهرداری منتقل شده و به صورت قسطی از وام گیرندگان کسر می شود.

وی همچنین در مورد خدمات متنوع بانکی بانک شهر گفت: ما در حوزه های ریالی و ارزی فعالیت های گسترده ای داریم .در بخش ریالی تسهیلات مالی به شهرداری و شهرندان ارایه می دهیم که تسهیلات خرد بخشی از این امور است. خوشبختانه با هدف ارایه خدمات مطلوب تر، برنامه های خوبی را برای سال آینده در نظر گرفته ایم که افزایش ارایه تسهیلات خرد بخشی از این برنامه ها است .

جلالی ادامه داد: از جمله دیگر اقدامات ما در جهت سهولت کار مشتریان نصب شعب الکترونیکی در سطح شهر است . روند خلوت تر شدن شعب بانکی در جامعه ما کاملا مشهود است و این مساله اتفاق مثبتی است که نشانگر روی آوردن مردم به خدمات الکترونیکی است. ما نیز به عنوان یک بانک پیشگام در 20 شعبه مختلف شهر نت در شهرهای استان خدمات سیستم های پایا، ساتنا، دریافت دسته چک و صدور ضمانت نامه را علاوه بر دریافت و پرداخت پول ارایه می دهیم. این شعب حدود شصت درصد خدمات بانکی ممکن را ارایه می دهند. با توجه به استقبال مردم خوزستان، پیشخوان های استان در اهواز و ابادان از بهترین های کشور هستند. این موفقیت نشان دهنده تمایل مردم استان به استفاده از خدمات الکترونیکی است .

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزگفت: شعب بانک شهر در سراسر استان در ایام تعطیلات نوروز نیز فعالند. شعار امسال ما بدون توقف بدون تعطیلی است و لذا به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی ، همه شعب بانک شهر در استان موظف هستند در ایام تعطیلات نوروز خدمات بانکی و درخواست وجوه نقد مراجعه کنندگان را در قالب شعب کشیک تامین کنند. خودپردازهای بانک شهر در شهرهای خوزستان در طول تعطیلات نوروزی با نظارت کامل فعال بوده و پول نقد مردم را تامین می کنند.

در ارایه خدمات الکترونیک بانکی پیشگام هستیم/ بانک شهر بدون توقف بدون تعطیلی
لبخند مردم سود و پاداش ماست
 رییس سرپرستی بانک شهر در خوزستان در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری و مسافرت های نورزوی استان خوزستان در اهواز دزفول و بهبهان، آبادان، ماهشهر و... شعب کشیک به همراه دستگاه های پیشخوان فعالند. علاوه بر پیشخوان ها، شعب کشیک نیز تا هشت شب خدمات بانکی را به مردم ارایه می دهند. در واقع ما دراین ایام تعطیل نیستم و هیچ خدماتی متوقف نمیشود. پیشخوان های ما نیز از ساعت هفت صبح تا دوازده شب فعالند و همه خدمات ممکن را ارایه می دهد. برنامه این است که هیچ دستگاهی بدون پول نباشد و در صورت نیاز نیز حداکثر به مدت نیم ساعت اسکناس تامین شود دستگاه دوباره خدمات پرداخت را ارایه کند.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز جلالی یادآور شد: نتایج تلاش های ما در در نوروز ۹۵ شیرین بود و به دلیل ارایه خدمات به هنگام از جمله تامین پول نقد از طریق خودپردازها ، بیشترین رضایت مندی مردم از بانک شهر بوده است. به واقع لبخند مردم سود و پاداش ماست. ما به دنبال توسعه خدمات و جلب رضایت مردم هستیم و نه به دنبال سود اوری . ما امسال از لحاظ اقبال مردم مقام اول را داشتیم و تا اخر سال اعتبارات و امکان پرداخت وام و تسهیلات باز است و تسهیلات پرداخت خواهیم کرد.

جلالی تاکید کرد: از دیگر برنامه های ما در سال آینده توسعه شعب الکترونیکی در قالب شهرنت است. سیاست ما این که به جای ایجاد شعبه در مرکز ، خدمات را در قالب پیشخوان در مراکز مسکونی ایجاد می کنیم تا نیاز به مراجعه به مرکز شهر نباشد. خوشبختانه از این طرح ها در مناطق مختلف اهواز و منطقه ازاد اروند استقبال شده و در منطقه ازاد ۵ پیشخوان فعال داریم.

رییس سرپرستی بانک شهر در خوزستان افزود: یکی از دیگر برنامه های بانک شهر در سال 96 توسعه ارایه خدمات به شهرداری ها، به خصوص در حوزه خدمات شهری است. مردم حق دارند شهری زیبا با ترافیک روان داشته باشند. ما برنامه داریم کارت های الکترونیکی بانک شهر در بخش حمل و نقل را فعال کنیم. این کارتها کیف الکترونیک مردم هستند که 9 جیب دارد. یک جیب برای پول، جیب دیگر برای اتوبوس، مترو فروشگاه های بزرگ، بزرگراه ها و دیگر مسایل مرتبط . برنامه داریم تا درسال اینده برای اتوبرسرانی اهواز این امکان رافعال کنیم . با این انگیزه که امسال خدمات بانک شهر مورد اقبال مردم واقع شده است سال اینده با خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر در خدمت مردم هستیم.

رییس سرپرستی بانک شهر در خوزستان گفت: یکی از گلایه های مردم عدم ارتباط با مدیران برای ایراد انتقادات و احتمالا تشکر است. ما سامانه 8655- 021 را عملیاتی کرده ایم که از این طریق مردم می توانند انتقادات خود را سریعا ارایه کنند و مورد توجه قرار گیرند. برای این منظور تا سال اینده نصب تلفن در شعب بانک شهر را در برنامه داریم تا مردم بتوانند مستقیما با سامانه ارتباط برقرار کنند و به صورت زنده همکاران ما پاسخگوی آنها باشند و مشکلاتشان را پیگیری کنند. این مساله یکی از مزیت های بانک شهر است که جایی دیگر به این نحو نظیر آن را نمی توان جست.

در ارایه خدمات الکترونیک بانکی پیشگام هستیم/ بانک شهر بدون توقف بدون تعطیلی
 وی یادآور شد: بانک شهر در حوزه الکترونیک در مقام های اول کشور است و همگام با تکنولوژی روز جهان و در کنار بانک ها اروپایی از برخی تجهیزات بهره می برد . خدمات غیر حضوری ما بسیار متنوع است و خود پردازهای ما امکان دریافت اسکناس از مشتریان را نیز دارد و می تواند این پول را به صورت لحظه ای به حساب مشتریان واریز کرده و اسکناس های تقلبی را نیز تشخیص دهد. از دیگر مزایای این سیستم به چرخش درآوردن پول دریافتی و امکان پرداخت آن به دیگر مشتریان است.
وی افزود: در پیشخوان های بانک شهر «وب کیسوک» فعال است که صدور کارت هدیه با هر متن و طرح دلخواه را انجام می دهد . دستگاه وی تی ام و یا «خود بانک» خدمات صدور کارت نقدی را انجام می دهد و مشتریان که به صورت انلاین می توانند با همکاران ما صحبت کنند و مدارک ارایه دهند و حساب و کارت دریافت کنند. خدمات صدور حواله، ساتنا، پایا، دسته چک را نیز در این پیشخوان ها ارایه دهیم. ما در تلاشیم از روز ترین فناوری ها را در حوزه خدمات بانکی استفاده کنیم و در برخی امور نیز پیش تر باشیم .برای مثال تفاوت «خود بانک» های ما با «خود بانک» های اروپایی، استقرار انها در مناطق مسکونی و پیاده روها به جای استقرار در شعبه هستند که این یک مزیت را برای مشتریان بانک شهر ایجاد کرده است.

جلالی درباره اقدامات فرهنگی بانک شهر گفت: بانک شهر امسال درحوزه فرهنگ عاملیت با فروش بن های کتاب و نمایشگاه کتاب نقش چشمگیری را ایفا کرده است . در نمایشگاه ها استانی حدود سیزده هزار و پانصد بن کارت ارایه دادیم و استقبال خوبی داشتیم و به واسطه همین استقبال استان خوزستان جایگاه سوم را در کشور کسب کرد . در همین حوزه نمايشگاه‌های کتاب استانی در سال 95 با اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار و با عاملیت بانک شهر در آبادان(منطقه آزاد اروند) به کار خود پایان می‌دهد. در اين نمايشگاه که در آبادان در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود، چهارميليارد ريال اعتبار در قالب ٧٦٠٠ پانصدهزار ريالي و يك ميليون ريالي به مراجعه كنندگان با احتساب 30 درصد يارانه وزارت ارشاد توزيع مي‌شود.

رییس سرپرستی بانک شهر در خوزستان در پایان با اشاره به استقبال از خدمات این بانک در ایام اربعین 95 گفت: اقدامات این بانک در ایام اربعین حسینی (ع) سرآمد بود و مورد توجه همه زائران قرار گرفت. در این مدت 25 دستگاه خودپرداز فعال اقدام به خدمات رسانی به شهروندان کردند، به طوری که شاهد بودیم عملکرد خودپردازهای بانک شهر در شهر کربلا با استقبال گسترده زائران نیز روبرو شد. از این طریق برای اولین بار همه هموطنان با هر نوع کارت عضو شبکه شتاب قادر به دریافت اسکناس های ریال و دینار از دستگاه ها بودند. با این وجود ما برای سال آینده نیز قصد توسعه این خدمات را داریم. امسال ما دستگاه های سیار را در مرزهای شلمچه نصب می کنیم تا اتباع خارجی بتوانند با تبدیل پول خود کارت بانکی ریالی را با نرخ روز دریافت کنند . این افراد با دادن اسناد و مدارک هویتی یک کارت بانکی را ر از بانک شهر دریافت می کنند تا دغدغه گم شدن،سرقت پول و مشکلات پرداختی را کشور ایران نداشته باشند. هچنین این خدمات را ما برای برای اولین بار در کشور در فرودگاه ها نیز ارایه می دهیم.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
سلام

آقای رئیس جای خالی شعبه ی بانک شهر در شوشتر ملموس است!
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
1
0
سلام
حاج جلالی یکی از بهترین مدیران بانکی است دمتون گرم
:
:
:
آخرین اخبار