تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه‌های یادمان شهدای شلمچه برای زائران راهیان نور
روایتگری واقعیت‌های جنگ تحمیلی، حضور ۸۰ خادم الشهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی-هنری، برنامه‌های معرفتی با حضور سخنرانان و مداحان کشوری از جمله این برنامه‌ها هستند
مسئول یادمان شهدای شلمچه از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در يادمان شهدای شلمچه برای زائران خبر داد و گفت: روایتگری واقعیت‌های جنگ تحمیلی، حضور ۸۰ خادم الشهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی-هنری، برنامه‌های معرفتی با حضور سخنرانان و مداحان کشوری از جمله این برنامه‌ها هستند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، عبدالامیر عریضاوی مسئول یادمان شهدای شلمچه با اشاره به بازدید گسترده دانشجویان از این یادمان، در خصوص برنامه‌های فرهنگی این یادمان گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب نماز جماعت، مناجات خوانی، روایتگری و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی-هنری در يادمان شهدای شلمچه برای زائران فراهم شده كه در هنگام زيارت اين منطقه از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی از حضور راويان دفاع مقدس برای انتقال واقعيت‌های جنگ تحميلی و معارف دوران دفاع مقدس به نسل جوان در یادمان شهدای شلمچه خبر داد و افزود: علاوه بر برنامه‌های فوق الذکر، با روایتگری حاج حسین یکتا برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای بعد از نماز مغرب و عشا برای زائران برگزار می‌شود.

عریضاوی بیان کرد: بیش از ۸۰ خادم الشهدای برادر و خواهر در این یادمان هدایت، زائرداری و نگهداری از منطقه را بر عهده دارند و برنامه‌های فرهنگی و معرفتی متفاوتی نیز برای این عزیزان در حال اجرا است.

وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های رسانه‌ای در این یادمان خبر داد و گفت: از ۲۴ تا ۲۸ اسفند سخنرانی حاج آقا ماندگاری و مداحی حاج سعید حدادیان از ساعت ۱۶ در محل یادمان برگزار خواهد شد.

مسئول یادمان شهدای شلمچه با اشاره به برنامه‌های روز ۲۸ و ۲۹ اسفند و ویژه سال تحویل در این یادمان یادآور شد: برنامه‌های یادمان در این روز سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و نوای حاج مهدی سلحشور همراه با شعرخوانی ابراهیم سنایی و گروه سرود استانی است که به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار