تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان:
طرح سوادآموزی با تبلت در خوزستان اجرا می شود
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح آزمایشی سوادآموزی الکترونیک با استفاده از تبلت در خوزستان خبر داد
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح آزمایشی سوادآموزی الکترونیک با استفاده از تبلت در خوزستان خبر داد.

موسی شیخی با اشاره به ضرورت آشنا کردن سوادآموزان با فناوری های نوین دنیا گفت: این طرح با هدف ارتقا و بهبود کیفیت آموزشی، کسب سواد رسانه ای و تشویق سوادآموزان به تحصیل اجرا می شود.

شیخی توضیح داد: آموزش سوادآموزی با تبلت جزو اولویت های سازمان نهضت سوادآموزی است که بر اساس آن، افراد بی سواد واجد شرایط شناسایی و در قالب کلاس «سوادآموزی با تبلت» با یک نرم افزار ویژه آموزش می بینند. هر چند این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال اجراست اما در صورت گرفتن نتیجه مطلوب، گستره اجرای آن به کل استان تعمیم پیدا می کند.

وی، شرط اصلی سواد الکترونیکی را توانایی سوادآموز برای کار با تبلت ذکر کرد و افزود: در حال حاضر سوادآموزان که همان شهروندان معمولی در سنین مختلف هستند، با گوشی های هوشمند سروکار دارند و با رسانه های الکترونیک بیگانه نیستند؛ بنابراین، معاونت سوادآموزی می خواهد از این پتانسیل برای آموزش سواد خواندن، نوشتن و مهارت های اجتماعی استفاده کند.

شیخی تعداد کل سوادآموزان تحت پوشش در خوزستان را ۴۶ هزار و ۷۶۰ نفر برشمرد و افزود: آموزش شامل سه دوره سوادآموزی ( اول تا سوم ابتدایی)، دوره انتقال ( چهارم تا ششم ابتدایی) و تحکیم است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار