تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۳۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور حل مشکل استقرار گمرک در منطقه آزاد اروند؛
جلسه مشترک جهانگیری با گمرک ایران هفته آینده برگزار می شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جلسه مشترک جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با مسئولان گمرک ایران در هفته آینده خبر داد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جلسه مشترک جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با مسئولان گمرک ایران در هفته آینده خبر داد.

اسماعیل زمانی گفت: طبق پیگیریهای انجام شده از سوی استانداری خوزستان و اعلام مطالبه مردم منطقه مبنی بر تحقق وعده رئیس جمهور در منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان و خرمشهر به جهت بهره مندی از مزیت های منطقه آزاد، جلسه مذکور برگزار می شود.

وی افزود: مدت زمانی است که سازمان منطقه آزاد اروند اقدامات خود برای فراهم سازی امکانات برای استقرار گمرک در مبادی خروجی منطقه را شدت بخشیده است.

زمانی با اشاره به همراهی استاندار خوزستان، نمایندگان مردم در مجلس، ائمه جمعه و سایر مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر و هیئت مدیره منطقه آزاد در تحقق اهداف اظهار کرد: در مجموع نتیجه این فعالیتها و تلاشها مثبت بوده است.

وی با یادآوری دوباره قول معاون اول رئیس جمهور در پیگیری و تشکیل جلسه با مسئولان گمرک ایران در پایتخت و بررسی موانع احتمالی استقرار و تلاش برای رفع آنها برای سرعت بخشی به استقرار گمرک در مبادی خروجی منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: براساس قانون مناطق آزاد، گمرک بایستی در مبادی خروجی باشد و از آنجایی که در منطقه آزاد اروند گمرک در ورودی ها قرار دارد به همین دلیل این جابجایی بایستی هر چه سریعتر انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند دارای چهار خروجی، جاده آبادان اهواز، آبادان ماهشهر، خرمشهر اهواز و جاده امام حسین است که با توجه به فراهم سازی شرایط در این مبادی، گمرک بایستی در تمامی مبادی خروجی به شکل یکپارچه حضور باید.

زمانی افزود: انتظار می رود گمرک هر چه سریعتر در این راستا اقدام کند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
به نظر من فقط قاچاق به نام مسافر زياد مي شه و هيچ دستاورد ملي نخواهد داشت
:
:
:
آخرین اخبار