تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۳۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شرکت عامل نمایشگاه های بین المللی خوزستان:
نمایشگاه جدید اهواز یکی از سرآمدترین نمایشگاه های کشور خواهد شد
پلان سازه ها اماده شده است و امیدواریم با هماهنگی مسوولان و مدیران استان اردیبهشت ماه سال اینده حصار کشی و تسطیح و نصب سردرب انجام نمایشگاه جدید انجام شود و وارد فاز ساخت نمایشگاه شویم. در ساخت این نمایشگاه از فناوری های روز استفاده می شود و ان شاالله نمایشگاه جدید اهواز یکی از سرآمدترین نمایشگاه کشور خواهد بود
نمایشگاه جدید اهواز یکی از سرآمدترین نمایشگاه های کشور خواهد شدخوزنیوز:  عصر روز گذشته دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با حضور در نمایشگاه بین المللی اهواز از آخرین نمایشگاه در حال برگزاری سال 95 بازدید کرد.   

به گزارش  خبرنگار خوزنیوز جلیلی مدیر شرکت عامل نمایشگاه های بین المللی خوزستان در حاشیه این  بازدید در رابطه با جزییات فضای جدید نمایشگاهی این شرکت گفت: خوشبختانه پس از سه سال تلاش مجموعه نمایشگاه و پی گیری های مختلف در تهران و خوزستان مساله زمین ۶۳ هکتاری حل شد . مساحت 63 هکتاری اختصاص داده شده به نظر برای ارایه خدمات لازم مناسب است و حتی طرح ها ما در ۵۰ هکتار از این زمین برنامه ریزی شده است تا ان شاالله به گونه ای مناسب برای آینده استان و برگزاری نمایشگاه های در حد بین المللی ایجاد شود.

وی یادآور شد: همه نمایشگاه های کشور خصوصی هستند و مجلس نیز دستور داده تا تمام سهامداران دولتی سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کنند. از نمایندگان اهواز و استان خواهانیم که از طرق مختلف پیگیری کنند تا نمایشگاه در شأن خوزستان را در فولی اباد  استارت بزنیم.

جلیلی ادامه داد: ساخت نمایشگاه ممکن است با تهاتر یا مشارکت وزارتخانه ها و بخش خصوصی انجام شود خوشبختانه همه نمایندگان و مدیران استان دراین امر با ما همدل هستند. پلان سازه ها اماده شده است و امیدواریم با هماهنگی مسوولان و مدیران استان اردیبهشت ماه سال اینده حصار کشی و تسطیح و نصب سردرب انجام نمایشگاه جدید انجام شود و وارد فاز ساخت نمایشگاه شویم. در ساخت این نمایشگاه از فناوری های روز استفاده  می شود و ان شاالله نمایشگاه جدید اهواز یکی از سرآمدترین نمایشگاه کشور خواهد بود.

مدیر شرکت عامل نمایشگاه های بین المللی خوزستان در ارایه عملکرد این شرکت در سال جاری گفت: سال 95 را با ۳۸ نمایشگاه تخصصی در بخش های اقتصادی تجاری و فرهنگی پشت سرگذاشتیم و برای سال اینده در تقویم نمایشگاهی  خوزستان ۴۴ نمایشگاه پیش بینی شده است. این اقدمات می تواند پتانسیل خوبی برای ارایه توانمندی ها و تبادل دانش مشاغل و صنایع استان و کشور باشد. در سال ۹۵ یک میلیون سیصد هزار نفر از نمایشگاه خوزستان بازدید داشته است. تقریبا هر سال چهل موضوع نمایشگاه در اهواز انجام می شود که نود درصد آن ها تخصصی هستند و شرکت های مختلفی از خوزستان و دیگر استان های کشور درآن شرکت می کنند . این مساله علاوه بر ۲۸ هزار نفری که در سال 95 در نمایشگاه شرکت داشته اند مشاغل زیادی را در بخش های خدماتی، حمل و نقل، گردشگری، صنعت و تجارت استان فعال کرده و به رونق اقتصادی استان می افزاید. ما نیز در این میان برای حمایت از تولید کنندگان و مشاغل استان امسال حدود یک میلیارد تومان به بخش دولتی و خصوصی تخفیف دادیم چرا که رونق اقتصاد آنها دغدغه ما نیز هست.

نمایشگاه جدید اهواز یکی از سرآمدترین نمایشگاه های کشور خواهد شددکتر یوسفی نماینده مردم اهواز نیز در این نشست گفت: وجود نمایشگاه معیاری از توسعه یافتگی برای هر جامعه و منطقه است و ما اگر بخواهیم برای آینده اهواز توسعه ای پایدار را متصور باشیم باید پیش بینی لازم در بخش نمایشگاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به اختصاص زمین 63 هکتاری برای ساخت نمایشگاه جدید در شهر اهواز گفت: در گذشته برای ادامه کار و توسعه نمایشگاه موجود، تلاش ها و پیگیری های زیادی از سوی مدیریت نمایشگاه انجام شده است و این دستاوردها همچنان نیاز به گسترش دارد. همه نمایندگان استان درباره توسعه فضای نمایشگاهی دراهواز پیگیری کرده اند و هم اکنون با همت و تلاش مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان، قطعه زمین ۶۳ هکتار برای ایجاد نمایشگاه  در اهواز اختصاص داده شده و سند مالکیت آن نیز صادر شده است. مطمینا برای ساخت و تجهیز سایت جدید نمایشگاهی به کمک شرکت های نمایشگاهی، وزارتخانه ها و بخش خصوصی نیاز است و با توجه به مهیا بودن همه مستندات لازم، امیدواریم ساخت ان زودتر انجام شود تا کاری ماندنی برای استان به یادگار بماند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
بسيار بسيار عالي
:
:
:
آخرین اخبار