تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراف پیشکسوت استقلال درمورد پرسپولیس
از دید مربی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته حتی عطسه کردن در این تیم هم می‌تواند حاشیه‌ساز شود.
سیروس دین‌محمدی چالش‌های اخیر میان هیئت مدیره و بازیکنان تیم استقلال گفت: استقلال خودش آنقدر حاشیه دارد که دیگر نباید به این مسائل دامن زد. وقتی در استقلال عطسه می‌کنید حاشیه درست می‌شود. چنین تیم‌های بزرگی ممکن است بابت این اتفاقات ضربه بخورند. هیئت مدیره باید دنبال حل مشکلات تیم باشد و اگر هم اختلاف‌نظری وجود دارد باید درون خانواده برطرف شود.

«اعضای هیئت مدیره نباید به مسائل فنی و برخی اتفاقات حاشیه‌ای دامن بزنند»، وی با بیان این جمله ادامه داد: اگر ادعا داریم که فوتبال ما حرفه‌ای است باید حرفه‌ای برخورد کنیم و به موقع پول بازیکنان را بدهیم یا به موقع آنها را جریمه کنیم. بازیکنان باید آرامش داشته باشند. اعتقاد من این است که 90 درصد فوتبال به مسائل روحی و روانی مربوط می‌شود.

دین‌محمدی با اشاره به وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: استقلال با نمایشی که مقابل التعاون داشت، ثابت کرد که می‌تواند در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. من معتقدم اگر استقلال از گروهش صعود کند در مرحله حذفی کار سختی خواهد داشت. به نظر من تیم‌های ایرانی در صورت برخورد با تیم‌های شرق آسیا کار سختی خواهند داشت.

 مربی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته در پاسخ به این پرسش که در پایان فصل جاری لیگ برتر کدام تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: پرسپولیس به خوبی از رقیبانش فاصله گرفته و قهرمان نشدن این تیم بعید است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار