تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۳۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین پایانی نخستین جایزه ادبی «داستان جنوب» برگزار می‌شود
آیین پایانی نخستین جایزه ادبی «داستان جنوب» با حضور فرهیختگان ادبی و علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و داستان‌نویسی چهارشنبه ٢٥ اسفندماه ١٣٩٥ ساعت ١٥ در تالار مهتاب (واقع در کتابخانه مرکزی) اهواز برگزار می‌شود
آیین پایانی نخستین جایزه ادبی «داستان جنوب» با حضور فرهیختگان ادبی و علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و داستان‌نویسی چهارشنبه ٢٥ اسفندماه ١٣٩٥ ساعت ١٥ در تالار مهتاب (واقع در کتابخانه مرکزی) اهواز برگزار می‌شود.

نخستین جایزه ادبی "داستان جنوب" با حدود ٩٠٠ اثر در سه بخش "داستان کوتاه آزاد"، "داستان کوتاه ویژه" و "پژوهش و مقاله" در دو مرحله داوری شد.

داوران نهایی در بخش داستان کوتاه با موضوع آزاد: غلامرضا رضایی، کوروش اسدی و آرش آذرپناه، در بخش داستان کوتاه با موضوع ویژه: ابوتراب خسروی، محمد کشاورز و محمدرضا صفدری و در بخش پژوهش و مقاله:حسن میرعابدینی، شاپور بهیان و مسعود پاکدل بودند.

نخستین جایزه ی ادبی "داستان جنوب" با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان خوزستان برگزار می‌شود.

از تمامی علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و داستان‌نویسی، پژوهش و مقاله‌نویسی برای حضور و همراهی در آیین پایانی و معرفی برگزیدگان، دعوت می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پریوش صالحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
با سلام وتشکر از دست اندرکاران جشنواره . آیا نامزدهای این مسابقه تعیین وبه انها ابلاغ ویژه جهت شرکت در جشنواره شده؟
:
:
:
آخرین اخبار