تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۴۳۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان خبر داد:
تخلیه کامل روستای پتک در پی درگیری‌های طایفه‌ای
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از تخلیه کامل روستای " پتک جلالی" باغملک در پی درگیری‌های طایفه‌ای هفته گذشته خبر داد
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از تخلیه کامل روستای " پتک جلالی" باغملک در پی درگیری‌های طایفه‌ای هفته گذشته خبر داد.

قدرت‌الله دهقان در خصوص آخرین وضعیت امنیتی روستای "پتک جلالی" باغملک در پی درگیری دو طایفه محمدی و موسایی که منجر به کشته شدن 3 نفر شد، اظهار کرد:‌ تمام زنان و کودکان به منظور حفظ امنیت و جان آنها از درگیری‌های احتمالی روستای پتک جلالی خارج و در مکان امنی اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: اکنون روستای پتک کاملا تخلیه شده است و بنابراین مدارس این روستا نیز تعطیل هستند.

دهقان با بیان این‌که وضعیت امنیتی روستای پتک جلالی نسبت به سه روز گذشته تغییری نکرده و اتفاق و درگیری جدیدی در این منطقه رخ نداده است، تصریح کرد:‌ هم‌اکنون وضعیت این روستا کاملا تحت کنترل است و امنیت بر منطقه حکم‌فرما است.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
2
اگه من جای مسئولان بودم ، نیروهای پلیس و امنیتی رو از کشورهای دیگه بکار میگرفتم که دیگه در چنین شرایطی همشهری گری و طایفه گری نباشه و دیگه رحم به شخص مقصر و خاطی نشه ،متاسفانه امروزه در اهواز که مرکز استانه یه سری حرکات دیوانه وار از اشخاصی میبینی که خیلی راحت در ملا عام سر میزنه و پلیس فقط بی تفاوت رد میشه چون طایفه گریه ولی همین شخص در کشورهای پیشرفته سریعا دستگیر میشه ، واقعا افسووووووووس ....
:
:
:
آخرین اخبار