تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان خبر داد:
قهرمانی پتروشیمی بندر امام در رقابت‌های بسکتبال خوزستان
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان از قهرمانی پتروشیمی بندر امام در رقابت های باشگاه‌های استان خوزستان خبر داد
رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان از قهرمانی پتروشیمی بندر امام در رقابت های باشگاه‌های استان خوزستان خبر داد.

شهرام پرنیاک امروز اظهار کرد: مسابقات بسکتبال جوانان باشگاه های استان خوزستان با شرکت ۲۰۰ باریکن در قالب ۱۳ تیم از باشگاه‌های مختلف استان از ۲۱ بهمن ماه آغاز شده بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، تیم‌های شرکت کننده در دور مقدماتی در سه گروه به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند که تیم‌های پتروشیمی بندر امام، ملی حفاری، پالایش نفت آبادان، هیات بسکتبال دزفول، شهرداری چمران و هیات بسکتبال خرمشهر موفق به حضور در مرحله نهایی این مسابقات شدند.

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان تصریح کرد: در مرحله نهایی این مسابقات که به میزبانی هیات بسکتبال دزفول در سالن شهید مجدیان این شهرستان برگزار شد، پس از انجام ۸ مسابقه تیم‌‌های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان به دیدار پایانی راه یافتند.

پرنیاک عنوان کرد:  همچنین تیم‌های ملی حفاری و هیات بسکتبال دزفول دیدار رده‌بندی این دوره از رقابت‌ها را برگزار کردند.

وی افزود: سرانجام با انجام یک دیدار حساس و رقابتی دیدنی در فینال، تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با حساب ۵۱ بر ۴۹ پالایش نفت آبادان را از پیش روی بردارد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در دیدار رده‌بندی نیز هیات بسکتبال دزفول که میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت، به مصاف ملی حفاری رفت که در پایان نتیجه را با حساب ۵۳ بر ۴۹  واگذار کرد و بر سکوی چهارم ایستاد تا ملی حفاری عنوان سوم این رقابت‌ها را از ان خود کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار