تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۳۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شروع فرآیند آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی خوزستان از 5 فروردین
ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی در خوزستان از پنج فروردین‌ماه تا 10 اردیبهشت‌ماه 96 ادامه دارد
ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی در استان برای سال تحصیلی 97 – 96 از روز شنبه 5 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

ثبت‌نام داوطلبان در آزمون تا 10 اردیبهشت‌ماه 1396 و از طریق سایت ( khouz.medu.ir ) ادامه خواهد داشت.

داشتن تابعیت ایرانی، کسب مقیاس "خیلی خوب" در تمام دروس و یا مقیاس "خوب" در یک درس و "خیلی خوب" در سایر دروس در نوبت اول در سال تحصیلی 96 - 1395 برای ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه‌دولتی دوره اول متوسطه، کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول در سال تحصیلی 96 - 1395 از شرایط  ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه نهم در آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه‌دولتی دوره دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه‌دولتی است.

آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه‌دولتی دوره‌های اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های نمونه‌دولتی رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 9 تیرماه سال 96 در سراسر کشور به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.
 
کارت ورود به جلسه امتحانات پس از صدور از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، باید از سوی ادارات تابعه در اختیار مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم محل تحصیل دانش‌آموز قرار بگیرد و تا سه روز قبل از برگزاری آزمون به دانش‌آموزان تحویل شود.

سهمیه مناطق بر اساس جمعیت دانش‌آموزی و ظرفیت‌بندی‌ انجام‌شده، بررسی و پس از تأیید در وزارت، با اطلاعات هر منطقه آموزش و پرورش روی پرتال بارگذاری می‌شود.

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان و شروع ثبت‌نام با درنظر گرفتن سهمیه‌های تعیین‌شده برای هر واحد، حداکثر تا دو هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار