تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۷۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سومین اورژانس خیرساز دزفول افتتاح شد
به همت خیرین حوزه سلامت دزفول سومین پایگاه اورژانس جاده ای این شهرستان احداث و تحویل دانشگاه علوم پزشکی دزفول شد
به همت خیرین حوزه سلامت دزفول سومین پایگاه اورژانس جاده ای این شهرستان احداث و تحویل دانشگاه علوم پزشکی دزفول شد.

 رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول روز یکشنبه در آئین افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای 115 شهر شمس آباد گفت:عملیات ساخت این پایگاه اورژانس پارسال به همت بانوی نیکوکار حاجیه خانم زهره خرمی آغاز شد و اکنون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی دزفول قرار گرفت.

علیرضا مجدی نسب افزود:این پایگاه اورژانس جاده ای با کمک 2.7 میلیارد ریالی این بانوی نیکوکار در 270 متر زمین که اهدایی شهردار شمس آباد می باشد ساخته شده است .

وی ضمن تقدیر از همکاری شهرداری شمس آباد جهت اهدای زمین این پایگاه اورژانس گفت:خیرین دزفول ساخت 6 پایگاه اورژانس را در دستور کار دارند که امروز سومین پایگاه توسط بانوی نیکوکار دزفولی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی گفت:دزفول جزو شهرهایی است که خیرین آن در همه بخش ها از جمله مدرسه سازی، ساخت مسجد ،کتابخانه ،کمک به آزادی زندانیان،حفظ محیط زیست ،گردشگری و امنیت ورود کرده و کمک های قابل توجهی اهدا کرده اند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت دزفول از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنان فعالیت های آن رو به گسترش است افزود:هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت ساماندهی و تشکیلاتی کردن فعالیت های مردمی است ضمن اینکه نیازهای دانشگاه علوم پزشکی دزفول اولویت بندی شده و کمک های اهدایی مردمی برای کمک به رفع این نیازها هزینه می شود.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول اضافه کرد:از سال 90 تاکنون خیرین دزفول پنج پایگاه بهداشتی و یک خانه بهداشت ساخته و پنج دستگاه دیالیز،2 اورژانس جاده ای نیز توسط خیرین این شهرستان ساخته شده است ضمن اینکه خیرین سلامت دزفول تاکنون 11 میلیارد ریال کمک نقدی برای خرید تجهیزات پزشکی اهدا کرده اند.

وی گفت:شورای خیرین سلامت گتوند نیز سال گذشته راه اندازی شده و در مدت یکسال گذشته یک مرکز دیالیز با اعتباری افزون بر 2،5 میلیارد ریال با کمک خیرین این شهرستان ساخته شده و با کمک دولت تجهیز شده است.

وی بیان کرد:مجموع کمک های خیرین سلامت دزفول در سال 95 را 32 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:یک بانوی دزفولی نیز امسال منزل مسکونی 250 متری خود را در فرهنگ شهر به ساخت پایگاه بهداشتی اختصاص داد .

مجدی نسب به برنامه های مجمع خیرین سلامت دزفول در سال جدید نیز اشاره کرد و گفت:در نیمه نخست سال آینده ساخت پنج طرح درمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از خیرین حوزه سلامت دزفول خواست در فعالیت های خیرخواهانه خود پیشگیری را نیز مدنظر داشته باشند و به این مقوله نیز ورود کنند.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول گفت:این مجمع با گذشت بیش از 6 سال از زمان تشکیل دفتری ندارد که از مسئولان تقاضا می شود نسبت به تامین مکانی برای این مجمع در راستای گسترش فعالیت های خیر خواهانه خیرین حوزه سلامت دزفول همکاری کنند.

26 پایگاه اورژانس در دزفول ساخته شده است .
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
2
ای ول به دزفولیها
بقیه استان هم انجام بگیرن استان و شهرها اباد می شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
1
باریکلا کاش بقیه هم اینطور بودن
:
:
:
آخرین اخبار