تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان:
انجام پیک‌های بهاری برای دانش‌آموزان خوزستان اجباری است
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع پیک‌های بهاری میان مناطق و مدارس استان خبر داد و گفت: انجام این پیک‌ها به‌عنوان تکالیف نوروزی اجباری است
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع پیک‌های بهاری میان مناطق و مدارس استان خبر داد و گفت: انجام این پیک‌ها به‌عنوان تکالیف نوروزی اجباری است.

اردشیر شجاعی در خصوص توزیع پیک‌های بهاری اظهار کرد: پیک‌های نوروزی بین تمام مناطق و شهرستان‌های استان توزیع شده‌اند و در آخرین روزهای سال بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه انجام این پیک‌ها به‌عنوان تکالیف نوروزی اجباری است، عنوان کرد: ارزیابی این تکالیف برعهده معلمان قرار دارد، اما توصیه شده است به‌جز این مجموعه فعالیت‌های نوروزی، تکالیف دیگری توسط معلمان به دانش‌آموزان داده نشود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: البته حجم این فعالیت‌های نوروزی نیز زیاد نیست تا دانش‌آموزان فرصت داشته باشند در کنار خانواده از طبیعت و فعالیت‌های دیگر لذت ببرند و مسائل اجتماعی را نیز دنبال کنند.

شجاعی در خصوص ویژگی‌های پیک نوروزی امسال، گفت: توجه به افق شهروندی و احترام به هم‌نوع، توجه به مسائل محیط زیست، آب و ... و تشویق و ترغیب به امر کتابخوانی از موضوعاتی هستند که در فعالیت‌های نوروزی امسال مورد توجه قرار گرفته‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار