تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور وزیر ورزش و جوانان صورت می‌گیرد
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شوش با پخش زنده
رئیس اداره ورزش و جوانان شوش از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در 27 اسفندماه با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان شوش از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در 27 اسفندماه با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

رشید هدایت‌خواه امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ضرورت توسعه فرهنگ ورزش و نشاط  اجتماعی و سلامت همگانی در بین آحاد مختلف جامعه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه مورخ ۲۷اسفندماه از درب بارگاه مقدس حضرت دانیال علیه‌السلام به مقصد پارک میراث با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در این همایش ادامه داد: این همایش در آستانه عید نوروز با پخش مستقیم از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران و به همراه برنامه‌های مفرح، اهداء جوایز نفیس از جمله یک دستگاه خودرو سواری، ده‌ها دستگاه دوچرخه و ده‌ها جایزه نفیس و ارزنده دیگر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این پیاده روی همگانی یادآور شد: شرکت برای عموم خانواده‌های گرانقدر شوش آزاد است و خانواده‌ها می‌توانند همه روزه با مراجعه به اداره ورزش و جوانان، مساجد و ایستگاه‌های سطح شهر نسبت به تهیه تعرفه شرکت در مسابقه اقدام نمایند.

در سال جاری چیزی حدود 20 همایش همگانی از جمله پیاده‌روی، اسکیت و دوچرخه‌سواری توسط اداره ورزش و جوانان شوش در سطح این شهرستان برگزار شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار