تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره پارک ملی دز خبر داد:
خلع ید ۷ هزار متر مربع از اراضی جنگلی پارک ملی دز
با پیگیری های به عمل آمده بیش از هفت هزار متر مربع از اراضی جنگلی پارک ملی دز که تصرف شده بودند، خلعیت شد
رئیس اداره پارک ملی دز گفت: با پیگیری های به عمل آمده بیش از هفت هزار متر مربع از اراضی جنگلی پارک ملی دز که تصرف شده بودند، خلعیت شد.

رضا قپانچی پور اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم و قابل توجه در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست وجود تعارضات موجود در مرزهای مناطق روستایی و زمین های کشاورزی با مناطق جنگلی بوده است.

وی افزود: خوشبختانه با بررسی و پیگیری های انجام شده بیش از هفت هزار متر مربع از اراضی زمین های پارک ملی دز خلعیت شد و به صورت کامل تحت پوشش این اداره درآمد.

رئیس اداره پارک ملی دز عنوان کرد: کشاورز متخلفی نیز که اقدام به پیشروی در زمین های جنگل دز و قطع درختچه ها کرده بود به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی بابت قطع درختچه ها و یکسال حبس محکوم شده است.

قپانچی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر کشاورز متخلف در زندان است، افزود: با توجه به اینکه این کشاورز جریمه صادر شده را پرداخت کرده و زمین ها نیز رفع تصرف شده اند با اعلام رضایت طبق صلاحدید مقام قضایی با کاهش محکومیت همراه خواهد بود.

وی تاکید کرد: هر گونه پیش روی و ساخت و ساز در زمین های اطراف جنگل الزام به کسب تکلیف و انجام استعلامات از سازمان محیط زیست و ارگان های مربوطه را دارد.
:
:
:
آخرین اخبار