تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۴۳۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی۳۷ طرح عمرانی بنیاد برکت در اندیمشک
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور جمعی از مسئولان محلی و کشوری، عملیات اجرایی ۳۷ طرح عمرانی بنیاد برکت در اندیمشک ، آغاز می‌شود
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور جمعی از مسئولان محلی و کشوری، عملیات اجرایی ۳۷ طرح عمرانی بنیاد برکت در اندیمشک ، آغاز می‌شود.

فریدون حسنوند اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت کشور باید جهادی عمل کرده و مطابق با روحیه بسیجی هشت سال دفاع مقدس تأمین نیازهای شهروندان و خدمت رسانی به مردم را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: به همین جهت، باید توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شهرستان زمینه عمران و آبادانی اندیمشک را فراهم و اسباب توسعه را برای مردم این سرزمین بیش از گذشته فراهم کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به همین جهت، اجرای طرح‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف برای شتاب در مسیر توسعه شهرستان و کاهش محرومیت اندیمشک در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است که با بهره برداری از آن‌ها، ظرفیت و استعداد شهرستان در زمینه‌های مختلف بیش از گذشته شکوفا می‌شود.

وی گفت: یکی از این خدمات، اجرای طرح‌های عمرانی با همکاری بنیاد برکت بوده که تا پایان امسال و با حضور جمعی از مسئولان محلی و کشور روند اجرایی آن‌ها آغاز و 37 طرح عمرانی با همکاری این نهاد در شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

حسنوند بیان کرد:  ساخت 20 واحد مدرسه در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک از جمله طرح‌هایی بوده که در قالب این خدمات و در کم‌ترین زمان ممکن ساخته و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: 10 مسجد، 5 خانه عالم و 2 کلینیک بهداشت و درمان در نقاط مختلف اندیمشک نیز از دیگر طرح‌هایی بوده که عملیات اجرایی آن‌ها تا پایان امسال و با همکاری بنیاد برکت در شهرستان اندیمشک آغاز می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به نقش بنیاد برکت در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها، محرومیت اندیمشک در حوزه‌های مختلف کاهش و رضایت شهروندان بیش از گذشته از خدمات تعیین شده، فراهم می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار