تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار دادستان شوش در خصوص چهارشنبه سوری:
یکسال حبس ، 74 ضربه شلاق مجازات اخلال در نظم عمومی
دادستان عمومی و انقلاب شوش ضمن هشدار نسبت به هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی به بهانه چهارشنبه سوری گفت:اخلال در نظم عمومی از سه ماه تا یکسال حبس و 74 ضربه شلاق به دنبال دارد
دادستان عمومی و انقلاب شوش ضمن هشدار نسبت به هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی به بهانه چهارشنبه سوری گفت:اخلال در نظم عمومی از سه ماه تا یکسال حبس و 74 ضربه شلاق به دنبال دارد.

مصطفی نظری روز دوشنبه افزود: افرادی که به دلیل تخلف و سلب آسایش مردم و اخلال در نظم عمومی بازداشت شوند تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

وی همچنین از برخورد قاطع دستگاه قضایی شوش با عوامل اخلال در نظم عمومی به بهانه چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: توزیع کنندگان، خریداران مواد محترقه و منفجره و مخلان نظم، امنیت و آسایش عمومی با شدت،قاطعیت و بدون اغماض تحت تعقیب قرار می گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه این شهرستان در چهارشنبه سوری پارسال کمترین حادثه را شاهد بوده افزود:نقش اصحاب رسانه با اطلاع ‌رسانی صحیح در این راستا قابل تقدیر است و ضرورت دارد فرهنگ سازی لازم در این رابطه صورت گیرد.

نظری با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی شوش برای افزایش گشت ، بازرسی و تشدید برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح این شهرستان به خانواده ها توصیه کرد با نظارت و کنترل فرزندان خود مانع بروز هرگونه حادثه تلخ در روزهای پایانی سال شوند.

وی گفت:مطمنا هر فردی که در نظم عمومی اخلال ایجاد کند از سوی پلیس بازداشت شده و دستگیری افراد به ویژه جوانان در روزهای پایانی سال برای خانواده ها زیبنده نیست.

نظری به جوانان و نوجوانان توصیه کرد ضمن رعایت قانون ،موارد ایمنی را رعایت کنند تا دچار دردسر نشوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار